Kreeg een brief van het CJIB met een boete van 227 euro voor het inhalen over een doorgetrokken streep. De locatie van de overtreding blijkt alleen niet te bestaan en komt ook niet in de buurt van een bestaand adres. Sterker nog, in heel de plaats/regio/provincie komt er niet zo'n straatnaam voor. Heb je kans van slagen of is Wet Mulder onverbiddelijk? Want je zou het vormfout kunnen noemen alhoewel het een fikse vormfout is.
Zijspoortje: wat ik me afvraag is dat ik de boete privé heb gekregen in plaats van op de zaak (want lease-auto). Maakt dat nog uit? In elk geval is mijn eerste vraag belangrijker. Los van de vraag of het feit gepleegd is vind ik het een nogal knullige fout van de diender. Hoe kan ik nu verifiëren of het waar is?
Zijspoortje: wat ik me afvraag is dat ik de boete privé heb gekregen in plaats van op de zaak (want lease-auto). Maakt dat nog uit? In elk geval is mijn eerste vraag belangrijker. Los van de vraag of het feit gepleegd is vind ik het een nogal knullige fout van de diender. Hoe kan ik nu verifiëren of het waar is?