Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Feature] Compact, Cozy en Normaal niet doorgevoerd

Pagina: 1
Acties:

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-11 08:41

Omschrijving
De lay-out wordt blijft op Normaal staan, naar hoe het eruitziet. Waarschijnlijk is het niet doorgevoerd? Er is te veel wit tussen de de nieuwstitels, dus idealer is compacter.

Stappen om het te reproduceren
Open Tweakers.net

Platform
Galaxy Nexus

Browser
Stock

Type apparaat
Telefoon (4.65", 1280x720)

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld. Kun je het verduidelijken met wat screenshots?

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Voorkeur voor compactere weergave, of minder witruimte tussen de regels leeft hier ook.

Dat komt omdat waarschijnlijk omdat ik jong ben en mn telefoon maar 720 pixels in de hoogte heeft. En ook op mn tablet is er veel wit.

Als er keuze in zou zijn per profiel, dan zou het helemaal ideaal zijn voor iedereen.

Telefoon = blackberry Q10
Resolutie 720x720
Platform BBos10, standaard browser

En nexus7
1280x800
4.4 android, chrome

| live and give like no one else |

• Inspector
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-10 22:42
Compact en cozy worden niet meegenomen in de responsive layout. Als we van Grade A B C en D respectievelijk ook nog een cozy en compact versie moeten maken, maken we het onszelf onnodig lastig. :)

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-11 08:41
Misha: Inspector snapte wat ik bedoelde: De scaling van de normale layout wordt niet meegenomen in de Responsive Design layout.

Maar ik de reden, eerst het goed werkend krijgend alvorens het meer features toevoegen :)
Komt het er nog ooit? Het is functioneel en lekker rustig, maar naar mijn persoonlijke mening zou het er beter uit kunnen zien als het wat compacter zou zijn.

Maar goed, het is duidelijk nu. Bedankt!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Bij langer gebruik, gaat het steeds meer opvallen dat de regelafstand nét iets te groot lijkt te zijn voor 'natuurlijke' verhoudingen op het scherm. Ik weet niet of andere, of oudere tweakers dit ook zo ervaren?

| live and give like no one else |

Pagina: 1