Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn Macbook Air van 2 jaar oud. Wanneer ik mijn externe harde schijf aan de laptop sluit met de usb dan zou er bij Finder in het rijtje bij Apparaten 'Externe harde schijf' moeten staan maar er staat dan helemaal niks terwijl als ik bij 'Al mijn bestanden' een mapnaam opzoek die op de externe harde schijf staat dan kan ik het wel bekijken. Hoe kan dit ? en hoe kan ik ervoor zorgen dat de volgende keer wanneer ik het aansluit dat het wel bij 'Apparaten' komt te staan.

Dit geld overigens voor alle apparaten die ik aansluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 13:43
Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:04:
Ik heb een probleem met mijn Macbook Air van 2 jaar oud. Wanneer ik mijn externe harde schijf aan de laptop sluit met de usb dan zou er bij Finder in het rijtje bij Apparaten 'Externe harde schijf' moeten staan maar er staat dan helemaal niks terwijl als ik bij 'Al mijn bestanden' een mapnaam opzoek die op de externe harde schijf staat dan kan ik het wel bekijken. Hoe kan dit ? en hoe kan ik ervoor zorgen dat de volgende keer wanneer ik het aansluit dat het wel bij 'Apparaten' komt te staan.

Dit geld overigens voor alle apparaten die ik aansluit.
Zie link
http://www.dummies.com/ho...ces-in-mountain-lion.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:04

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Welkom op GoT.

Ik denk dat je met de link van thundermo wel wat kunt. Verder wil ik je wel wijzen op Het algemeen beleid #quickstart want dit is niet helemaal de bedoeling.

Je kunt heel groot "HELP!" in je topictitel zetten, maar dat kunnen we allemaal wel gaan doen. Daarnaast is GoT ook geen helpdesk en verwachten we dus ook wat eigen inzet. Hier een topic openen met "HELP!" erin en je vraag neerzetten komt niet heel erg in de richting van eigen inzet.

Als thundermo kan googlen, kan jij het ook. ;)

Launching containers into space