Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[bug] Geen weergave navigatiemenu [HTC One X, AND 4.2.2]

Pagina: 1
Acties:

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-11 08:53

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter

Omschrijving
- Op het moment dat ik op de 3 horizontale streepjes klik (hierna: menu) en het linker responsive menu zich opent is deze leeg (zwart) op één driehoekje na ongeveer halverwege de pagina. Ik heb ook een screenshot gemaakt.

Bugje

Stappen om het te reproduceren
- Bij mij gebeurt het niet als ik op de desktopversie sta van mijn browser het gebeurt in principe ook niet als ik de non-desktopversie gebruik. Het gebeurt echter wel als ik switch van desktop naar normale versie. (dus inladen met desktop -> vinkje uit -> inladen -> menu)

Platform
- Android 4.2.2
- Sense 5.0
- Software; 4.18.401.2
- HTC SDK 5.41

Browser
- Standaard browser van HTC
- Javascript: Aan
- Flash en insteekmodules: Uit
- Pagina's automatisch passend: Aan
- Popups blokkeren; Aan
- Tekstcodering: Latin-1
- Gif: uit

Type apparaat
- HTC One X

Voor meer vragen; dm en ik hou dit topic in de gaten.

Ugh sorry voor vergeten OS en device in titel 8)7 . Heb al een TR ingediend

[ Voor 3% gewijzigd door Ircghost op 10-12-2013 13:14 ]

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
- HTC SDK 5.41
Wat is dat en in hoeverre heb je zelf dingen aangepast? :+

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Staat gewoon bij de standaard informatie dus ik dacht ik geef het op haha, heb nog niet geroot of daar iets mee gedaan.

--
PS: ik kan dus daarna de linkjes weer zien als ik er 1 voor 1 op klik, of meteen op de bovenste klik dan laad die de rest ook weer in.

[ Voor 37% gewijzigd door Ircghost op 10-12-2013 14:52 ]

• maus
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-11 15:37

maus

~ Maus

Hier hetzelfde probleem in de stock browser op de HTC One X. Als het goed is verschijnen de onderdelen wel één voor één als je met je vinger over de menubalk swiped..

EDIT: Oeps.. Dat had je dus al ontdekt :+

[ Voor 12% gewijzigd door maus op 10-12-2013 15:53 ]

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
weten we in ieder geval dat ik niet de enige ben ;). Gebeurde het bij jou ook op dezelfde manier of had het bij jou een andere oorzaak?

• Misha
Hmmm, we hebben hier op kantoor volgens mij niemand met een HTC One X, alleen de One, waarop alles goed gaat. Eens kijken bij onze collega's van VNU of iemand er daar een heeft :)

Edit:
Zojuist een HTC One X te pakken gekregen, maar ik kan het niet reproduceren guys :( De navigatie toont zich gewoon helemaal. Kan het niet heel misschien toch iets aan jullie kant zijn?

[ Voor 35% gewijzigd door Misha op 11-12-2013 09:20 ]

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
It's not a bug it is a feature!:P

Maar je hebt dus echt geswitched tussen desktop en normale versie in de browser? En heb je gekeken of dezelfde instellingen aanstaan zoals ik het zei?

• Inspector
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-10 22:42
Ircghost schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:39:
It's not a bug it is a feature!:P

Maar je hebt dus echt geswitched tussen desktop en normale versie in de browser? En heb je gekeken of dezelfde instellingen aanstaan zoals ik het zei?
Begrijp ik hieruit dat je het alleen hebt als je daadwerkelijk switched tussen grade A (desktop) en Grade C/D (mobile)? Want dat zou suggereren dat het daarna dus met een refresh op grade D wel gewoon werkt. Als dat het geval is, is het wel een behoorlijke edge case :P

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
ik weet niet wat een dge case is haha, maar dat is volgens mij wel wat er gebeurd ja. Ik zal eens kijken of ik het kan reproduceren met alleen refreshen in (zoals jij het noemt) Grade C/D browser en dus niet alleen met switchen.

• Misha
*edge case

Scenario dat niet vaak voorkomt :P

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Ah, ja het is sowieso een edge case als je het mij vraagt. Ik denk niet dat normale mensen vaak switchen tussen desktop/mobiele versie, ik deed het alleen omdat ik graag het verschil wilde zien.

[ Voor 54% gewijzigd door Ircghost op 11-12-2013 10:46 ]

• Lefty_BlueHand
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-07-2024
Nou ik heb het ook op mijn SGS3. Maar als ik in de lege ruimte tik vult ie zich wel in met hetgeen wat er hoort te staan.

Ik draai CM 10.2.0 trouwens, stock browser

edit2; alleen de eerste keer dat ik tweakers.net inlaadt gebeurt het, daarna niet meer
edit3; Maar niet tijdens switchen ofzo zoals OP het heeft

[ Voor 47% gewijzigd door Lefty_BlueHand op 11-12-2013 19:25 ]

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:14

wontcachme

You catch me? No you wont

Ik heb er ook last van.

Platform
- Android 4.3
- Sense 5.5
- Software; 3.62.401.1
- HTC SDK 5.65

Browser
- Standaard browser van HTC
- Javascript: Aan
- Flash en insteekmodules: Uit
- Pagina's automatisch passend: Aan
- Popups blokkeren; Aan
- Tekstcodering: Latin-1
- Gif: Aan

Type apparaat
- HTC One

Custom css aan/uit maakt niks uit en ook niet of ik bureabladweergave aan/uit doe.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Pagina: 1