Ik heb een probleempje ik heb een 460W Cooler Master voeding een basic modelletje, en nu was ik de PC van een kennis aan het onderzoeken en plots viel de voeding weg na nader onderzoek te hebben gedaan hoor ik een soort piep als ik hem met een draadje los probeer te starten, mijn gedachte is meteen dat het iets met een condensator te maken heeft oid dat lekt en daardoor blijft hangen (geen fan e.d.) nu was ik eerst bezig en dacht ik dat het euvel van het moederbord vandaan kwam.
Nu denk ik dus dat de slechte voeding het moederbord heeft gesloopt/kortgesloten en daarna zelf het loodje heeft gelegd? Zie ik dit goed? Of moet ik verder zoeken? Heb met een andere voeding de PC weer terug naar zoals ik hem kreeg aangeleverd gekregen kunnen zetten dat is dat de fans kort oplaaien en dan weer wegvallen.
Het is een oude machine (2008 en socket 775) maar ik wil graag die mensen helpen door de problemen op te lossen en zie graag niks over het hoofd
Moederbord is overigens een ECS mcp73vt-pm dat is een oem product het gaat ook om een Packard Bell die volgens mij een cooler master upgrade heeft gehad door een ander.
Alvast bedankt!
Nu denk ik dus dat de slechte voeding het moederbord heeft gesloopt/kortgesloten en daarna zelf het loodje heeft gelegd? Zie ik dit goed? Of moet ik verder zoeken? Heb met een andere voeding de PC weer terug naar zoals ik hem kreeg aangeleverd gekregen kunnen zetten dat is dat de fans kort oplaaien en dan weer wegvallen.
Het is een oude machine (2008 en socket 775) maar ik wil graag die mensen helpen door de problemen op te lossen en zie graag niks over het hoofd
Alvast bedankt!