Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Meuktracker en V&A staan verkeerd in navigatie

Pagina: 1
Acties:

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:00

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Topicstarter
Als ik de responsive navigatie-sidebar opentrek, dan staan de meuktracker en V&A op de verkeerde plek.

Ik veronder stel dat alles wat nog de desktop-layout gebruikt onder het k(n)opje Meer hoort te staan, echter zie ik daar de Meuktracker tussen staan. En laat die juist wèl responsive zijn. De V&A die al direct in de navigatie-sidebar staat is juist NIET responsive, dus die zou waarschijnlijk van plaats moeten omwisselen met de Meuktracker....

Of is het zo dat de meest bezochte delen van de site juist direct zichtbaar zijn?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
V&A gaan we hopelijk nog responsive maken in de komende tijd. :) Meuktracker is al wel responsive. We hebben uiteindelijk gewoon dezelfde volgorde aangehouden als onze normale navigatie, zodat de locatie van een bestemming altijd consistent is

Als je het mij vraagt moeten we eens gaan kijken naar de navigatie in zijn geheel. Imho moet het gewoon zijn: Producten | Reviews | Forum | Downloads* | Vraag & Aanbod | Meer

*meuktracker moet downloads heten vind ik :P

• Elfjes
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Is het dan een idee om bij v&a ook "(desktop website)" neer te zetten, net zoals dat bij de banen en benchmarks etc. staat?

Bla bla bla...

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:00

crisp

Devver

Pixelated

Elfjes schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 12:59:
Is het dan een idee om bij v&a ook "(desktop website)" neer te zetten, net zoals dat bij de banen en benchmarks etc. staat?
Ja, dat had eigenlijk wel gemoeten maar is er zo te zien bij ingeschoten :P

Intentionally left blank

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
Ja, officieel wel, maar stel dat het ons toch nog gaat lukken om voor de launch V&A ook responsive te krijgen, dan hoeft het weer niet :P

• Elfjes
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
klinkt als een uitdaging :P

Bla bla bla...

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:00

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Topicstarter
Misha schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 12:57:
*meuktracker moet downloads heten vind ik :P
Heuj, niks mis met een beetje nostalgie, hè :( ;)

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Pagina: 1