☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
V&A gaan we hopelijk nog responsive maken in de komende tijd.
Meuktracker is al wel responsive. We hebben uiteindelijk gewoon dezelfde volgorde aangehouden als onze normale navigatie, zodat de locatie van een bestemming altijd consistent is
Als je het mij vraagt moeten we eens gaan kijken naar de navigatie in zijn geheel. Imho moet het gewoon zijn: Producten | Reviews | Forum | Downloads* | Vraag & Aanbod | Meer
*meuktracker moet downloads heten vind ik
Als je het mij vraagt moeten we eens gaan kijken naar de navigatie in zijn geheel. Imho moet het gewoon zijn: Producten | Reviews | Forum | Downloads* | Vraag & Aanbod | Meer
*meuktracker moet downloads heten vind ik
Is het dan een idee om bij v&a ook "(desktop website)" neer te zetten, net zoals dat bij de banen en benchmarks etc. staat?
Bla bla bla...
Ja, dat had eigenlijk wel gemoeten maar is er zo te zien bij ingeschotenElfjes schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 12:59:
Is het dan een idee om bij v&a ook "(desktop website)" neer te zetten, net zoals dat bij de banen en benchmarks etc. staat?
Intentionally left blank
Ja, officieel wel, maar stel dat het ons toch nog gaat lukken om voor de launch V&A ook responsive te krijgen, dan hoeft het weer niet
Heuj, niks mis met een beetje nostalgie, hè
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Pagina: 1