Goedemorgen tweakers,
Enige tijd geleden heb ik een dekstop met wat componenten gekregen, ik ben namelijk van plan om wat meer te gaan gamen op de PC.
CPU: Intel Core 2 Quad Q8200 Tray
Moederbord: Gigabyte GA-X48-DS5
Videokaart: Zotac GeForce 8400 GS
Ram : Geen
HDD: Geen
Optical Drive: Geen
Audio: Geen
Power: Geen
Bedoeling is dat ik de games lekker hoog kan draaien, is niet nodig om bf4, gta5 voluit te kunnen draaien. Ik dacht meer aan Fallout, Mass Effect, Skyrim.
Zat dus te denken aan een pittige videokaart met ssd en 1tb harde schijf.
Tevens heb ik ook een voeding nodig, de voeding die er in zat was niet geweldig aangezien de kabels te kort waren en alles gespannen in de kast was verwerkt.
Ik heb dus ook een voeding nodig met lange kabels.
Is mijn moederboard en CPU genoeg voor wat ik wil ?of moet ik deze ook maar vervangen
Dus wat ik eigelijk wil : SSD, videokaart, Power, Ram, HDD.
Als jullie advies hebben graag want ik weet zelf niet waar ik moet beginnen, budget is geen probleem dus ik zou zeggen brand maar los
Groetjes
Richard
Enige tijd geleden heb ik een dekstop met wat componenten gekregen, ik ben namelijk van plan om wat meer te gaan gamen op de PC.
CPU: Intel Core 2 Quad Q8200 Tray
Moederbord: Gigabyte GA-X48-DS5
Videokaart: Zotac GeForce 8400 GS
Ram : Geen
HDD: Geen
Optical Drive: Geen
Audio: Geen
Power: Geen
Bedoeling is dat ik de games lekker hoog kan draaien, is niet nodig om bf4, gta5 voluit te kunnen draaien. Ik dacht meer aan Fallout, Mass Effect, Skyrim.
Zat dus te denken aan een pittige videokaart met ssd en 1tb harde schijf.
Tevens heb ik ook een voeding nodig, de voeding die er in zat was niet geweldig aangezien de kabels te kort waren en alles gespannen in de kast was verwerkt.
Ik heb dus ook een voeding nodig met lange kabels.
Is mijn moederboard en CPU genoeg voor wat ik wil ?of moet ik deze ook maar vervangen
Dus wat ik eigelijk wil : SSD, videokaart, Power, Ram, HDD.
Als jullie advies hebben graag want ik weet zelf niet waar ik moet beginnen, budget is geen probleem dus ik zou zeggen brand maar los
Groetjes
Richard