Ik heb sinds kort sitecom router x7 ac1200 router aangeschaft.sinds dien heb ik nu soms het probleem dat hij soms geen webpagina laad geen één.
Dat is balen.
Mijn glazen bol heeft helaas geen zin om mee te werken. Wat is je vraag?
Mijn glazen bol heeft helaas geen zin om mee te werken. Wat is je vraag?
[ Voor 74% gewijzigd door BlackWhizz op 10-12-2013 07:37 ]
of er meer mensen last van hebben of het aleen aan mijn router ligt
Bij mij laden alle webpagina's...ik heb er dus geen last van
En nu weer serieus:
- instellingen?
- wired/wireless?
- valt de hele netwerkverbinding weg (of is browsen het enige probleem)?
- wat gebruik je als client (hardware/OS)?
En nu weer serieus:
- instellingen?
- wired/wireless?
- valt de hele netwerkverbinding weg (of is browsen het enige probleem)?
- wat gebruik je als client (hardware/OS)?
Eerst het probleem, dan de oplossing
browsen is het enige als ik game nergens last van had windows7 nu windows 8.1 nog steeds zelfde probleem plus me ouders hebben het zelfde
TS, ik zou eerst even mijn best doen om een duidelijk omschrijving te geven van de fouten die zich voordoen. Volledige en goed geformuleerd (NL) zinnen zijn dan natuurlijk geen overbodige luxe.
Geef daarnaast zoveel mogelijk (relevante) informatie. Router, merk, type, instellingen, hoe ben je aangesloten op de router. En vooral, geef aan wat je zelf aan onderzoek gedaan hebt!
Op de vraag 'hij doet-ut nie, help me' kunnen we natuurlijk weinig antwoorden geven.
Geef daarnaast zoveel mogelijk (relevante) informatie. Router, merk, type, instellingen, hoe ben je aangesloten op de router. En vooral, geef aan wat je zelf aan onderzoek gedaan hebt!
Op de vraag 'hij doet-ut nie, help me' kunnen we natuurlijk weinig antwoorden geven.
Iets meer info mag wel zoals lier eigenlijk al aangeeft.
Zet trouwens die cloud security meuk eens uit (als dat aan staat). Dat soort features heb ik al vaker roet in het eten zien gooien.
Zet trouwens die cloud security meuk eens uit (als dat aan staat). Dat soort features heb ik al vaker roet in het eten zien gooien.
jolke me enige vraag is hebben hier meer mensen last van want ik denk dat de router een productie fout heeft
En dan? Als je weet dat meerdere mensen er last van hebben, lost dat je probleem nog niet op.
Ook goed.
Jolke heeft geprobeerd uit te leggen hoe het er hier aan toe gaat op Tweakers.
We zijn geen helpdesk.
Jolke heeft geprobeerd uit te leggen hoe het er hier aan toe gaat op Tweakers.
We zijn geen helpdesk.
Tijd voor een nieuwe sig..
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.