Ik heb onlangs een Huawei Ascend G525 aangeschaft. Prima toestel, iets minder als camera maar ben er anders zeer tevreden over. Bovendien was er bij de aankoop 20 euro Cashback, dat trouwens zeer snel op mijn rekening gestort werd. De 3x3 Smart Deal is een fantastisch extraatje. Na registratie heb je recht op 3 jaar Pick-up & Return service - 3 dagen repair service & 3 jaar databescherming. Dit laatste heet Track & Protect en daar loopt het mis bij mij. Ik heb me geregistreerd en de track & Portect geactiveerd en vervolgens de app gedownload van Playstore. Ik heb alle stappen uitgevoerd maar bij de aanmaak van mijn persoonlijke pagina krijg ik steeds de foutmelding "Imsi can't be blanc". Ik heb het support center gemaild maar dan helpen ze me niet echt verder. Weet iemand wat ik verkeerd doe en hoe ik dit kan oplossen?
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ook gemaild met Huawei en uiteindelijk moest ik contact opnemen met de maker van Track&Protect. Heb alleen nog geen reactie van laatstgenoemde..
Canon EOS 60D + 24-105mm f/4 L + 70-200mm f/4 L + 430EX II