Hallo allemaal,
Ik probeer op dit moment twee HD7770's aan de praat te krijgen op ubuntu. Het systeem (tenminste, via hardinfo zie ik 2 ati devices aangesloten) herkent ze allebei maar toch herkent bfgminer ze niet allebei. Hierin is maar 1 van de 2 7770's beschikbaar.
Nu vroeg ik me af, wat is de beste manier om ubuntu beide kaarten te laten herkennen? Via Crossfire of niet? En hoe moet ik dit aanpakken?
Ik heb al hiermee geprobeerd crossfire aan de praat te krijgen maar na een reboot was x niet meer zichtbaar/lade x niet meer.
aticonfig --cfa --adapter=0,1
aticonfig --adapter=0,1 --crossfire=on
Hierna werkte x niet meer. De volgende commando's kon ik dus niet uitvoeren.
aticonfig --lscs
watch -n10 aticonfig --adapter=all --odgt --odgc
aticonfig --lsch
Btw Ik draai op ubuntu 13.10 LTS 64 Bit.
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik heb nog nooit iets probleemloos op linux aan de praat gekregen (en daarmee bedoel ik programma's die ik zelf moet compilen).
In ieder geval, alvast heel erg bedankt voor het antwoord!!
Coffee
Ik probeer op dit moment twee HD7770's aan de praat te krijgen op ubuntu. Het systeem (tenminste, via hardinfo zie ik 2 ati devices aangesloten) herkent ze allebei maar toch herkent bfgminer ze niet allebei. Hierin is maar 1 van de 2 7770's beschikbaar.
Nu vroeg ik me af, wat is de beste manier om ubuntu beide kaarten te laten herkennen? Via Crossfire of niet? En hoe moet ik dit aanpakken?
Ik heb al hiermee geprobeerd crossfire aan de praat te krijgen maar na een reboot was x niet meer zichtbaar/lade x niet meer.
aticonfig --cfa --adapter=0,1
aticonfig --adapter=0,1 --crossfire=on
Hierna werkte x niet meer. De volgende commando's kon ik dus niet uitvoeren.
aticonfig --lscs
watch -n10 aticonfig --adapter=all --odgt --odgc
aticonfig --lsch
Btw Ik draai op ubuntu 13.10 LTS 64 Bit.
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik heb nog nooit iets probleemloos op linux aan de praat gekregen (en daarmee bedoel ik programma's die ik zelf moet compilen).
In ieder geval, alvast heel erg bedankt voor het antwoord!!
Coffee
EV3 +A LR, HA Yellow, Prusa Mini+, ERGA08EAV3H7 & EHBH08EF6V