Zal er ooit een field hockey game gemaakt worden?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Zoals velen Hockeyers wacht ik op een field hockey spel. Misschien binnenkort EA eens mailen. Iemand ergens gelezen dat zo'n spel gemaakt wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:34

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:12

Oxigeon

En zo is dat!

Ik denk het niet... en waarom simpel... Deze sport is vrijwel nergens een volksport nummer 1 en trekt dus te weinig verkopen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
geniaal :) tnx. nu nog een voor de ps3/pc en ik ben helemaal tevreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:11

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Als je het echt wilt, zul je daar toch het beste zelf initiatief in kunnen nemen. Games maken met Unity is prima te doen en als je eenmaal je idee goed hebt uitgewerkt en getest kun je altijd 'experts' vragen om hulp voor het uiteindelijke product. Zoals Obama het al zei: "Don't just buy games, make them yourself." Bron: YouTube: President Obama calls on every American to learn code

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
RoofTurkey schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:18:
Als je het echt wilt, zul je daar toch het beste zelf initiatief in kunnen nemen. Games maken met Unity is prima te doen en als je eenmaal je idee goed hebt uitgewerkt en getest kun je altijd 'experts' vragen om hulp voor het uiteindelijke product. Zoals Obama het al zei: "Don't just buy games, make them yourself." Bron: YouTube: President Obama calls on every American to learn code
Mss ga ik unity eens onderzoeken, tnx voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chibi2k
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 00:44

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

Verwacht niet dat EA er ooit mee gaat beginnen, de markt of doelgroep is gewoon daarvoor te klein.

Radical Birds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Chibi2k schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:33:
Verwacht niet dat EA er ooit mee gaat beginnen, de markt of doelgroep is gewoon daarvoor te klein.
doodzonde, hockey is de mooiste sport die er is. Net gemaild met EA. Ben benieuwd of ze even een Dev team erop zetten. Zou wel tof zijn, zeker met de hockey winterstop (die veel te vroeg begonnen is)

[ Voor 20% gewijzigd door Tennisbal op 10-12-2013 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Tennisbal schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 21:19:
[...]

doodzonde, hockey is de mooiste sport die er is. Net gemaild met EA. Ben benieuwd of ze even een Dev team erop zetten. Zou wel tof zijn, zeker met de hockey winterstop (die veel te vroeg begonnen is)
Denk niet dat ze snel geneigd zijn om een hockey game te gaan maken. Ontwikkelkosten zijn simpelweg te hoog en risico's te groot tov andere sporten/genres. Daarbij is EA nooit echt een pionier geweest, een paar jaar geleden lachte ze nog keihard toen iemand zei dat Indie games ooit een groot iets gingen worden. Nu dat ze hebben gezien dat Indie games toch erg succesvol zijn, hebben ze zichzelf (een soort van) in de strijd geworpen door Indie studio's massaal over te nemen. EA logica in-a-nutshell :9 .

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
RoofTurkey schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 21:38:
[...]

Denk niet dat ze snel geneigd zijn om een hockey game te gaan maken. Ontwikkelkosten zijn simpelweg te hoog en risico's te groot tov andere sporten/genres. Daarbij is EA nooit echt een pionier geweest, een paar jaar geleden lachte ze nog keihard toen iemand zei dat Indie games ooit een groot iets gingen worden. Nu dat ze hebben gezien dat Indie games toch erg succesvol zijn, hebben ze zichzelf (een soort van) in de strijd geworpen door Indie studio's massaal over te nemen. EA logica in-a-nutshell :9 .
ben ook bang dat het niks gaat worden, maar hopen mag altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 562499

Halo!
www.fieldhockeygame.com:
Het is inderdaad geen EA, maar het lijkt "promising"!!! En wij kunnen al Vrijdag op IPAD (App Store) proberen!!! :-)

Er zijn veel meer info op www.facebook.com/FIRSTfieldhockeygame
Hopelijk is er ook en Android versie...

Een eerste stap naar iets groter? Misschien wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Anoniem: 562499 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:01:
Halo!
www.fieldhockeygame.com:
Het is inderdaad geen EA, maar het lijkt "promising"!!! En wij kunnen al Vrijdag op IPAD (App Store) proberen!!! :-)

Er zijn veel meer info op www.facebook.com/FIRSTfieldhockeygame
Hopelijk is er ook en Android versie...

Een eerste stap naar iets groter? Misschien wel....
lijkt me tof, ben benieuwd! Heb EA gemaild, hopelijk ondernemen ze eens actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Laatst online: 00:43

The Eagle

I wear my sunglasses at night

EA is een amerikaanse maatchappij. Field hockey is in de US dermate klein dat je al blij mag zijn als er een club een paar steden verderop zit. IJshockey daarentegen spelen ze overal, zelfs in Arizona :+
En daar wel veel hockey gespeeld wordt (NL, India, Pakistan om maar wat te noemen) heb je of een kleine afzetmarkt, of een grote maar niet kapitaalkrachtige. Als jouw afzetmarkt de wereld is, en er zijn misschien 50 miljoe van de miljarden op deze aardkloot die in potentie je spel zouden kunnen kopen, dan loont dat de moeite nou niet echt :P
Kortom: doelgroep is minimaal, en bij grote inversteringen zoals een game niet rendabel. Ik geef het weinig kans - al gun ik je het uiteraard wel :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Nonetheless is het voor een iOS game een prima investering, vooral gezien het met name tijd kost.

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Laatst online: 00:43

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Wat let je? :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Ben zelf al druk bezig met iOS ontwikkeling, daarbij ook niet echt een expert in Hockey. Als iemand anders het voorwerk (onderzoek, documentatie, etc.) zou willen doen, dan zou ik best willen helpen bij de ontwikkeling...

Grillmeister

Anoniem: 562499

RoofTurkey,
je kan met www.fieldhockeygame.com kontakt nemen.... Zij hebben iets voor iOS (ipad) en misschien hebben zij iemand nodig (jou?) voor de volgende versie?

• RoofTurkey

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Als ze mij zouden vragen ( :P ), zou ik het overwegen maar zelf zou ik niet zomaar naar Azie willen verhuizen voor een sportgame waarvan de sport me eigenlijk niet heel veel interesseert.

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Nog steed geen antwoord van EA Sports.. Ik houd hoop
Pagina: 1