Toon posts:

Welke videokaart is beter?

Pagina: 1
Acties:
  • 181 views

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond,

daar ben ik weer lol.

ik heb vandaag mijn videokaart verkocht HD5870 1gb. daarom wil ik nu een betere videokaart kopen op marktplaats voor ongeveer 150 euro max. alleen er zijn zoveel keuzes en ik heb een beetje lopen uitzoeken op google maar echter kom ik niet uit, iedereen geeft zijn mening maar ik weet niet of dat daadwerkelijk ook klopt wat ze zeggen en hun mening geven, hier op tweakers weet ik wel dat ik goed zit.

mijn keuzes zijn: hd 7870, gtx 660 it. en gtx 670 maar deze laatste is flink duurder. is er een andere type die wat beter is met misschien tientje duurder of zo?

alvast bedankt voor jullie hulp!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik zou niet naar meningen kijken, maar naar benchmarks voor de games die jij relevant vindt.

Daarna kun je altijd nog kijken naar dingen als koelers of de aansluitingen die erop zitten. En ook of je zelf nog voorkeur hebt voor AMD of Nvidia.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
mijn keuzes zijn: hd 7870, gtx 660 it. en gtx 670
Zoek een paar benchmarks op van de spellen die je speelt en je hebt een perfect beeld van wat de beste keus is. Op Google zoeken naar meningen schiet ook niet altijd op, zoeken naar benchmarks wel.

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:22

Thomg

Aww yiss

pricewatch: Gigabyte GV-R787OC-2GD

Als ik zelf zou moeten kiezen.

http://www.guru3d.com/art...hd_7870_oc_review,23.html

Kijk wel zelf even rond voor fps in games die voor jou uitmaken.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:38

Edmin

Crew Council

get on my horse!

En zoals al eerder gemeld passen dit soort topics niet in VB. Je loopt nu al lang genoeg rond op GoT om de regels hier inmiddels een beetje (een beetje erg) te kennen. Dit soort topics zonder onderzoek en eigen inspanning verwachten we dus ook niet meer van je.

Dit topic is gesloten.