Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:56
Ik ben op zoek naar een goede backup telefoon voor mijn iphone 5. Deze moet aan een aantal eisen voldoen:

1. Klein
Maximale afmeting is 3,7" (normale bezel), 4" (dunne bezel), 4,3" (heel dunne bezel (kleiner dan SGS II)).

2. Welk OS?
Het moet een OS zijn dat meerdere kalenders van google ondersteund. Bv. IOS of Android. Ik geloof dat meerdere kalenders met Windows Phone niet werkt (omdat google ondersteuning voor exchange sync heeft laten vallen). Het liefst iets dat makkelijk in te stellen is en zonder teveel te tweaken.

Prijsklasse
Het liefst zo goedkoop mogelijk, maar niet de belangrijkste eis. Ik dacht zelf 150 tot 200 euro. Kortingsacties zijn ook toegestaan ;)

Overige eisen
Ik vind het belangrijk dat de batterij lang mee gaat, en dat de telefoon een goed scherm heeft. Specs als 1 GB ram of 2GB ram, dual of quad core maken me niet zoveel uit. Ook 720p (of 1080p) of niet is niet super belangrijk. Wel belangrijk is de leesbaarheid. Telefoon wordt vooral gebruikt voor whatsapp en browsen.

Ik zat zelf eventueel aan de moto g te denken. Maar misschien zijn er betere/anderen die ik over het hoofd zie. Bedankt!

[ Voor 5% gewijzigd door gabn88 op 09-12-2013 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Speel eens wat met de Pricewatch zou ik zeggen. Als je veel telefoon wil voor weinig geld, moet ik zelf denken aan de opkomende Chinese merken zoals bijvoobeeld Huawei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:25

FeaR

In GoT we trust

Telefoons vallen onder Mobile en in dit geval in > Mobile Aankoopadviesforum.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:16
Motorola Moto G?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:08
Moto g is een prima keus denk ik. Het toestel is goed ontvangen en de prijs is heel goed voor wat hij bied. Volgens mij is het toestel niet zo klein als je zou willen, maar dat lijkt we wel overkomelijk. Eventueel zal je de gewenste dingen ook prima met iets als een huawei y300 kunnen doen en zo €100 besparen, maar persoonlijk zou ik voor de moto g gaan omdat je daar veel fijner me zal kunnen werken (want, scherper en beter scherm en sneller enz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je voor de prijs de beste specs wilt hebben is de Moto G wel aan te raden. Als je met mindere specs genoegen neemt kan je ook kijken naar een One Touch Idol Ultra, je levert hier flink in op de processor, maar je hebt wel een amoled scherm wat makkelijker te lezen is bij zon op het scherm en wat sterkere kleuren heeft. Persoonlijk zou ik de Moto G kiezen, maar aangezien je niet veel waarde hecht aan specs en wel aan leesbaarheid is het de overweging waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:56
Heel erg bedankt! Het is de Motorola geworden. Het formaat valt wel tegen (hij voelt 'bulkie' aan). Maar het scherm is daarentegen erg goed! Ben er blij mee! Contacten en agenda wordt prima gesynchroniseerd gelukkig :)
Pagina: 1