Ik zit eraan te denken om een Europees model te nemen en op die manier €200 te besparen. Op het moment heb ik alleen een analoog signaal, maar dat zou bij een eventuele verhuizing wel veranderen.
Deze waarschuwing staat er op redcoon.nl:
• Welke Smart TV functies zouden mogelijk niet werken?
• Hoeveel kost het om later toch digitaal internet te kunnen ontvangen?
Deze waarschuwing staat er op redcoon.nl:
Ik vraag me dus af...Let op: Europees model. Smart TV functie werkt mogelijk niet 100%
Europees model
Vanzelfsprekend zijn EU-modellen geschikt voor gebruik in Nederland en België. De garantieperiode is, zoals wettelijk voorgeschreven, minimaal twee jaar. EU-modellen hebben niet altijd een Nederlandstalige handleiding en eventueel display. Daarnaast worden bepaalde specifieke functies voor de Nederlandse of Belgische markt mogelijk niet (volledig) ondersteund. Zo zijn EU-modellen niet gecertificeerd voor de CI+-insteekmodule van de Nederlandse kabelaanbieders Ziggo, UPC, Delta en Caiway. Uiteraard kun je het digitale signaal van deze Nederlandse kabelaanbieders en de Belgische kabelaanbieders Telenet,VOO en Belgacom ontvangen via een externe decoder. Voor ons uitgebreide aanbod aan externe decoders voor de Nederlandse kabelmaatschappijen , klik hier.
• Welke Smart TV functies zouden mogelijk niet werken?
• Hoeveel kost het om later toch digitaal internet te kunnen ontvangen?