Toon posts:

Verkoop Sony Vaio VPCF11M1E

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hai,

Ik wil mijn Sony Vaio VPCF11M1E verkopen, maar ik heb geen flauw idee wat een redelijke prijs is. Ik zag wel dat ik via een computer inkoopsite er sowieso 240 voor kan krijgen. Zou iemand mij hiermee op weg kunnen helpen?

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Kwestie van aanbod (en vraag) vergelijken. Zijn er vergelijkbare aanbiedingen op het web? Het hangt ook 100% af van de staat van het apparaat.

Kortom: Wat wil jij ervoor hebben? Wat vind jij een redelijk bedrag? En doe je hem weg voor minder?

Nou ja! Check dan gelijk ff mijn V&A! 🛒
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Verwijderd

Topicstarter
Thanks, ja ik heb een gezocht maar kon het niet zo vinden, staat van mijn laptop is prima, heb het altijd gebruikt voor studie (veel schrijven dus) en soms films kijken en downloaden. Verder slijtage door typen (waar je pols op ligt).

Ik wil er eigenlijk wel 400 euro voor omdat de computer t echt goed doet en drie jaar oud is, aanschafprijs was 1100 euro toen.

Ik kan alleen dus helemaal niks vinden aan vraag en aanbod..

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:28
De laptop die je nu hebt heeft een i5 520m, F-HD scherm, losse videokaart en 4GB RAM geheugen. Best nog een leuke laptop. 400 euro is een prima vraagprijs om te beginnen, maar ik verwacht dat je er 300 - 350 euro voor gaat krijgen.

Waarom doe je hem weg? Als je hem upgrade met een SSD heb je de komende jaren nog best een leuke laptop staan ;-)!

[ Voor 157% gewijzigd door Hammetje op 10-12-2013 13:39 ]

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-01 23:41
Met dit soort dingen is het altijd de vraag wat iets waard is. 400 euro haal je er (behalve met geluk via marktplaats) niet voor. Voor 400 euro is een nieuwere generatie CPU en GPU te krijgen.

Ik denk dat die 240 euro een nette inkoopprijs is voor zo'n website, ik zou er een waardebepaling van 225-275 aan geven. Just my 2 cents :)