zwart scherm na opstarten (dus bij bureablad)

Pagina: 1
Acties:

• Ben1987
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-07-2025
Goedemiddag,

Een aantal weken geleden startte mijn pc opeens niet meer op, hij bleef hangen zodra hij bij het bureaublad kwam of het beeld werd zwart. Heb toen wat dingen geprobeerd waaronder systeemherstel maar helaas was dit maar een tijdelijke oplossing, het gebeurde al gauw opnieuw. Toen heb ik Windows 7 maar opnieuw geïnstalleerd en werkte het weer normaal. Helaas begint het gezeur zojuist weer opnieuw, snap er helemaal niks van, heb ook niks gewijzigd of geïnstalleerd buiten windows updates of Malewarebytes anti maleware.

Dit heb ik al doorlopen maar verhelpt het niet buiten systeemherstel (tijdelijke oplossing):
http://windows.microsoft....hy-is-my-screen-black-...

Kunnen jullie helpen ?

• aryan
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:08
Ik heb dit jaren geleden ook een keer gehad, toen bleek het samen te hangen met mijn hardware (bepaalde bug bij mijn type harde schijf). Wat zijn de specificaties van je hardware? Zijn alle drivers ge-update?

• Ben1987
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-07-2025
Zit nu op mijn werk dus zal vanavond even een uitdraai posten van pc wizard. Driver Genius gaf wel aan dat er wat drivers konden worden geupdate maar leken mij niet zo belangrijk (realtek e.d.) en hij kon ze ook niet downloaden, gebeurde gewoon niks. Enige wat ik eigenlijk update qua driver is de videokaart.

• Ploink
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-01 19:50
Misschien kun je iets duidelijker omschrijven wat de symptomen nu precies zijn.
De link die je geeft doet het niet.

Het enige wat ik zo kan bedenken is dat een update van je video driver het probleem veroorzaakt.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Probeer eens wat dingen die kan vinden door op Google te zoeken naar: black screen of death.