Bij de nominaties voor de tablet heeft de LG G Pad 8.3 niet zijn eigen keuzemogelijkheid gekregen, maar is achter de Samsung Galaxy Note 10.1 blijven staan. Daarom kunnen bezoekers niet voor de G Pad kiezen....
Dat had ik ook gezien inderdaad, daarnaast had ik hier nog een foutje gevonden:
Stemmen kan van 9 december t/m 12 januari 2014. Nadat deze periode is verstreken wordt de balans opgemaakt. Per categorie wordt eerst de top drie bekendgemaakt en tijdens de Tweakers Awards 2013/2014 op 30 januari de uiteindelijke winnaar. Op 31 december januari wordt de uitslag bekendgemaakt op Tweakers. Per categorie wordt dan de winnaar bekendgemaakt.
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
Als het dan toch niet alleen meer over de tablets gaat: waarom is Windows 8 niet samengevoegd met Windows 8.1, aangezien 8.1 een gratis update is. Lijkt me dat de stemmen van deze twee bij elkaar opgeteld moeten worden voor de einduitslag. Ik zie ook geen OSX Mountain Lion / OSX Maverick bijvoorbeeld, en voor Ubuntu staat ook alleen de laatste versie vermeld, hoewel 13.04 ook in 2013 released is.
Beste game: Last of Us -> The Last of Us
Beste Printer: appels en peren, een office bak is geen fotoprinter. Compleet ander eisen/takenpakket. Volgend jaar 2 categorieën?
Beste game: Last of Us -> The Last of Us
Beste Printer: appels en peren, een office bak is geen fotoprinter. Compleet ander eisen/takenpakket. Volgend jaar 2 categorieën?
offtopic:
suggestie: verander het logo in de linker bovenhoek van de awards-site in het Awards-logo, ik heb er 5x op geklikt voor ik doorkreeg dat ik toch echt niet naar de Tweakers FP geleid werd..
suggestie: verander het logo in de linker bovenhoek van de awards-site in het Awards-logo, ik heb er 5x op geklikt voor ik doorkreeg dat ik toch echt niet naar de Tweakers FP geleid werd..
[ Voor 32% gewijzigd door Bundin op 09-12-2013 16:52 ]
Waarom ontbreekt in de categorie "webshops" Bol.com? Die is vele tientallen keer voorgedragen in het nominatietopic, maar wordt door jullie vervolgens wel weggelaten?
Virussen? Scan ze hier!
Ik heb vrijdag door een technische fout aan onze kant alle polls en opties opnieuw moeten invoeren. Blijkbaar is hierbij af en toe wat fout gegaan.
Ik heb de genoemde webwinkels toegevoegd, evenals de LG G Pad 8.3 en 'The' toegevoegd bij Last of Us. De webwinkellijst is net als voorgaande jaren uitgebreider omdat we op basis van kliks ook heel goed weten bij welke winkels tweakers kopen. Op basis van overleg in [Tweakers Awards 2013] Nomineren beste besturingssysteem is besloten Maverick wel toe te voegen bij Mac OS X (wat ik dus net opnieuw gedaan heb), en windows 8 en 8.1 wel als aparte producten te laten staan.
Vrijdag was geen beste dag zal ik maar zeggen voor mijn toetsenbord. Er kunnen best nog meer schoonheidsfoutjes zijn of discussiepunten zijn. Niet leuk, maar kom maar door.
Ik heb de genoemde webwinkels toegevoegd, evenals de LG G Pad 8.3 en 'The' toegevoegd bij Last of Us. De webwinkellijst is net als voorgaande jaren uitgebreider omdat we op basis van kliks ook heel goed weten bij welke winkels tweakers kopen. Op basis van overleg in [Tweakers Awards 2013] Nomineren beste besturingssysteem is besloten Maverick wel toe te voegen bij Mac OS X (wat ik dus net opnieuw gedaan heb), en windows 8 en 8.1 wel als aparte producten te laten staan.
Vrijdag was geen beste dag zal ik maar zeggen voor mijn toetsenbord. Er kunnen best nog meer schoonheidsfoutjes zijn of discussiepunten zijn. Niet leuk, maar kom maar door.
Thanks voor de snelle respons! Jammer dat ik de win8(.1) discussie niet meer kan nalezen want Cat.6, maar er zal dan wel over nagedacht zijn. Was het misschien "Win8 heeft een te negatieve bijsmaak, dus 8.1 een kans geven door apart te vermelden" ?
* Bundin past stem voor beste webwinkel aan
* Bundin past stem voor beste webwinkel aan
[ Voor 10% gewijzigd door Bundin op 09-12-2013 17:12 ]
"Bij Win8 vs Win8.1 zie je expliciete voorkeuren terug in de nominaties" vis ik er even uit als argument.
Bij de tablets:
Samsung Galaxy Note 10.1
Microsoft Surface Pro 2
Samsung Galaxy Note 10.1
Een dubble
Samsung Galaxy Note 10.1
Microsoft Surface Pro 2
Samsung Galaxy Note 10.1
Een dubble
Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe
Die laatste is eigenlijk niet goed te fixen, omdat we dan een aantal stemmen weggooien. We kunnen poll-resultaten niet manipuleren, dus aan het einde zullen we de stemmen van beide bij elkaar op moeten tellen
Pagina: 1