Releasegroep SRT dekmantel voor criminele activiteiten?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.685 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Lees hier toch wel heftige dingen over deze groepering. Wilde dit met jullie even delen.

bron: http://simplyreleases.blogspot.nl/

[ Voor 62% gewijzigd door Tranzy op 10-12-2013 09:24 . Reden: Citaat verwijderd. ]

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-10 21:12

sphere

Debian abuser

Heb je het idee dat dat blog wordt onderhouden door een mentaal stabiel persoon?

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Ik heb geen idee. Ik kreeg dit doorgestuurd en wilde het alleen even delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:04
Wordt een mooie boel als iedereen in het wilde weg stukjes gekopieerde tekst van elders op het internet hier gaat plaatsen zonder verdere toelichting.

Wat is je punt? Wat wil je bediscussiëren? Waarom is dit volgens jou betrouwbare informatie? Wat moet er volgens jou gebeuren als het waar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
What the fuck zeg, wat is dat voor rotzooi? Kunnen mensen bronnen niet meer op waarde inschatten of zo?
Dat kan je toch over iedereen beweren?

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Ik beweer niet dat dit op waarheid gebaseerd is maar ik was verontwaardigd over dit alles en plaats dit hier om te kijken of er meer informatie bekend was over dit alles. Ik vind het niet niks wat er allemaal geroepen wordt.

Ik ben geen journalist oid maar ik meld het alleen zonder onderzoek gedaan te hebben naar de bron. Ik download ook releases van deze groep en wil graag weten of er een kern van waarheid achter zit. Dit is behoorlijk heftig om zomaar verzonnen te hebben.

Nogmaals ik beweer niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-10 14:51

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

De post die je citeert lijkt zelfs voor de site waar hij op staat een foutje te zijn.
Die blog heeft twee onderwerpen, SRT en pedofielen. In deze post lijkt er wat verkeerd te zijn gegaan met knippen/plakken.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Overigens, is een releasegroup niet per definitie bezig met criminele activiteiten?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Ik snap er echt niks van. Het 'zogenaamde vertalen', dus dat doen ze niet echt? En een 'dekmantel' ... hoezo? verbergen ze iets achter het vertalen? Of is het gewoon een vertaal groep die toevallig ook andere dingen doen? Als een crimineel zondags gaat voetballen is dat niet een zogenaamde sport die als dekmantel wordt gebruikt.

Maar goed, van mij mag het allemaal morgen opgedoekt worden, alleen moet er wel een beetje een basis zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
CAPSLOCK2000 schreef op maandag 09 december 2013 @ 23:59:
De post die je citeert lijkt zelfs voor de site waar hij op staat een foutje te zijn.
Die blog heeft twee onderwerpen, SRT en pedofielen. In deze post lijkt er wat verkeerd te zijn gegaan met knippen/plakken.
Ik zal de quote even verwijderen. Haalt de boel een beetje uit zijn verband.

Ik zie de link absoluut niet tussen Subs en dit. Beetje vergezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-10 13:07

heuveltje

KoelkastFilosoof

Heel die site is wel een linkje in het WTF topic waardig.
Wat een brei van onsamenhangende text en artikelen

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-10 15:49
simplyreleases.blogspot.nl/2010/12/srt-sponsor.html bericht van 3 jaar geleden...

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:06
Niet alleen die site, als je zoekt op de naam die steeds wordt genoemd (Michael wessink) dan krijg je erg veel blogspots die, neem ik aan, allemaal zijn opgezet door dezelfde persoon. Verder heb ik geen idee of er een kern van waarheid in zit, maar het is op zijn minst vreemd om 20 blogspots op te zetten met allemaal teksten van dezelfde strekking.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscurax
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online

Obscurax

carpe noctem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-10 13:07

heuveltje

KoelkastFilosoof

Klinkt eigenlink wel briljant

Je illegale werkzaamheden voortzetten onder een dekmantel van andere illegale praktijken.
En dat zou je dan weer kunnen verschuilen door sponsoring van een ander illegaal netwerk !

Afbeeldingslocatie: http://spdevlab.com/wp-content/uploads/2013/06/Go-Deeper-Inception-Movie.jpg

Maar serieus : wat een onzin site !

[ Voor 9% gewijzigd door heuveltje op 10-12-2013 14:40 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
https://support.google.com/blogger/answer/76315 --> even een abuse melding maken van bovenstaande blogspot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Tranzy schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:01:
Lees hier toch wel heftige dingen over deze groepering. Wilde dit met jullie even delen.

bron: http://simplyreleases.blogspot.nl/
GoT is een discussieforum, geen RSS-feed in forumvorm bedoeld om dingen met elkaar te delen.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.