Veel positieve feedback blijkt toch geen referentie te zijn

Pagina: 1
Acties:
  • 673 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-10 20:17
Onlangs een telefoon, >130 euro , overgenomen van iemand met een hoop positieve feedbacks >50
Tot mijn grote verrassing kwam de telefoon in een ander kleurtje aan dan dat hij was geadverteerd en ook op de foto's stond, extra batterij ontbrak en het ergste van al, er zat een vlek in de display die niet vermeld was en dat ik doodleuk binnen de 10 seconden had gezien.

Voor ik de telefoon had reageerde de verkoper elke dag met 'het geld staat er nog niet op' maar sinds het toestel is aankomen reageert hij gewoon nauwelijks nadat ik de klachten heb gemeld.

De laatste keer dat hij iets terugstuurde was vorige week dinsdag in de trend van ik heb het druk, nieuwe cover, batt vergeten en vlek nooit gezien (toestel zat in originele verpakking dus geen transport schade).
Sindsdien antwoord hij niet meer op DM's terwijl hij wel online is geweest.

Ben ik nu te snel om hem een slechte review te geven na een week en een half?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasplank1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-09 17:52
ik zou een heel duidelijk bericht sturen waarin je duidelijk maakt dat je helemaal niet blij bent met de manier van zaken. En dat als er geen goede oplossing(waar jullie beiden tevreden mee zijn) gevonden kan worden dat je dan genootzaakt bent om een slechte review te schrijven. Geen dreigement, maar wel laten merken dat er wat moet gebeuren, of stel voor een keer te telefoneren over hoe het nu verder moet.

( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
Heb m nu nog eens een DM gestuurd. Nummer x al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
Komt de vlek in de display niet door de batterij?
Heb ik zelf gehad met een iphone, ik kocht hem met vlek en toen ik hem geleverd kreeg werd het scherm er half uit gedrukt. Bleek de batterij te zijn die was gaan bollen.

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
mveijden schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 20:34:
Komt de vlek in de display niet door de batterij?
Heb ik zelf gehad met een iphone, ik kocht hem met vlek en toen ik hem geleverd kreeg werd het scherm er half uit gedrukt. Bleek de batterij te zijn die was gaan bollen.
Geen idee, heb ook geen zin om er zelf aan te ... vermits de batterij in het toestel verwerkt zit zoals een iphone.
Mijnheer komt online en antwoord niet dus review is geplaatst.
Vanwege zijn feedback had ik geen prive gegevens gevraagd en ze staan ook nergens op genoteerd.
Dus mooi voor 135€ geripped. Men is blijkbaar nooit te oud om te leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij hebben de gebruiker even per mail aangesproken, en in afwachting daarvan zijn account geblokkeerd. DMs zal hij op dit moment even niet kunnen lezen, maar belangrijkste is dat hij even naar ons reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En met het verzoek dit account op te heffen, heeft dit topic geen waarde meer.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.