Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Hoofdtelefoonuitgang HP Probook probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik werk momenteel achter een HP ProBook 6570b laptop waar ik simpele in-eartjes van Sony voor gebruik om muziek te luisteren. Nu heb ik al een aantal koptelefoons uitgeprobeerd, maar merk dat het geluid het dan niet doet - althans, je hoort het maar waterig, heel zacht en 'in het midden' van het stereobeeld. Beetje het gevoel alsof je je koptelefoonstekkertje niet goed in de 3.5 mm ingang hebt gedaan. Echter is dat niet het geval, zit er goed in.

De koptelefoons die ik heb getest (o.a. Sennheiser Momentum, nu aan het luisteren naar een Urbanears Zinken) werken telkens niet. Heb nog gedacht dat het misschien lag aan het feit dat de koptelefoons zo'n microfoon/volumeregeling in de kabel hebben, maar bij een collega met dezelfde laptop werkt de koptelefoon wel.

Ligt het misschien aan een instelling bij mijn geluid op de pc zelf? Ik ben het spoor bijster... benieuwd of er meer mensen zijn die dit hebben.

Dank alvast!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:38

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Staan je mixerinstellingen wel goed :?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)