Battlefield 4 Crash GetDeviceRemovedReason

Pagina: 1
Acties:

• devinjanssen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 31-01 16:24
Sinds kort heb ik een MSI GTX770 lightning. Deze staat nog in LN2 (bios 2 mode). Echter speel ik ingame gewoon op default settings. Na het aanschaffen van BF4 krijg ik tijdens het spelen steeds de onderstaande melding (crash). Zelf ben ik op onderzoek gegaan en heb de volgende handelingen toegepast. Alleen dit mag allemaal niet helpen. Met BF3 ultra setting ben ik dit probleem niet tegen gekomen. Tevens is mijn voeding 4 maanden oud, Seasonic M12II 750W 80+ Bronze.

Is dit nou een kinderziekte en wordt dit met een toekomstige driver opgelost of heeft dit met mijn grafische kaart te maken?

i7 920 D0 bloomfield 2,8GHz @ 3,36 GHz
Gigabyte GA-X58A-UD3R v1 BIOS F7

http://img11.imageshack.us/img11/8597/1ht2.png

Optie 1
Steps to disable Origin in game for BF3 and BF4:

1. Open the Origin client to "My games"
2. Right click on BF3 or BF4 and click "Game properties..."
3. Check the checkbox for "Disable Origin in Game for this game"
4. Click apply, and then try to start up BF3/BF4
5. The problem should be fixed and you can now play BF3 and BF4 without this problem affecting you anymore!

Optie 2
Spel opnieuw geïnstalleerd en Nvidia driver.

Optie 3
Beta 331.93 Nvidea driver geïnstalleerd.

Optie 4
PROFSAVE_profile Ingesteld op medium settings "GstRender.OverallGraphicsQuality 2"

Optie 5
Ambient occlusion uitgeschakeld in BF4

[ Voor 9% gewijzigd door devinjanssen op 09-12-2013 11:37 ]

Verwijderd

Ik geloof dat deze issue bij Dice ligt. Er zijn inmens veel verschillende crashes die bij iedereen anders zijn. Ik zou even googelen (als je dat niet al gedaan hebt) en anders even een mailtje naar Battlefield support sturen met je probleem.

En vanzelfsprekend natuurlijk reïnstallen en dergelijke.

• Dr.Root
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19-12-2025
Herinstall DirectX11 via de Battlefield map, dit heeft bij mij geholpen.. :)

Ga even naar de Nvidia driver panel: Selecteer settings (ofzo) vervolgens selecteer je Battlefield 4 zet daar V-sync op: OFF

Zet V-Sync ingame ook OFF.

Vriend van me had dit probleem ook, bij mij werkte het opnieuw installeren van DX11 via de BF4 folder, bij hem het uitzetten van V-sync -.-

Anders drivers opnieuw installeren, ik weet dat je het al eens hebt gedaan maar check even driver sweeper:
http://www.techspot.com/d...7b685d0fcff107c17f&file=2

Nvidia wilt nog wel eens wat troep laten staan namelijk :(

Check dit ook even:
http://forums.logitech.co...ashes-freezes/td-p/573162

[ Voor 101% gewijzigd door Dr.Root op 09-12-2013 13:11 ]

• devinjanssen
Ik heb de volgende handelingen gedaan:

--V-Sync ingame en standaard OFF.
--Herinstall DirectX11 via de Battlefield map;
--Nvidea driver 331.82 opnieuw geïnstalleerd vooraf Sweeper toegepast

Na het contact op nemen met EA Nederland (aangezien mijn engels bagger slecht is)
Gave zij mij het volgende mee:

--bestanden ... herinstalleren
K:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 4\__Installer\vc\vc2012Update3\redist
vcredist_x64

Nu wil ik de bovenstaande handelingen gaan testen met de helpdesk EA aan de lijn, zijn op dat moment de NL BF4 servers aan het update. Testen gaat momenteel niet.

Ik ga straks proberen ben benieuwd. De medewerker vertelde dat dit probleem vaker voor kwam. Echter kan dit verschillende oorzaken hebben, het spel is net nieuw en moet beschikken over verschillende nieuwe drivers.

[ Voor 4% gewijzigd door devinjanssen op 09-12-2013 14:40 ]

• Dr.Root
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19-12-2025
De medewerker bedoelt: Het spel is net nieuw en heeft veel kinderziektes.. :p

Ben benieuwd of er iets gaat werken, probeer stap voor stap erachter te komen wat wel en niet werkt.. en schrijf het op, anders raak je straks miss de kluts kwijt (vaak genoeg gehad :P)

Je kan beter alles op OFF zetten in de nvidia control panel en alles op low / off in BF4 als het dan werkt.. vanuit daar verder klooien

• Firedre
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-02 06:20
Je game settings lager zetten, dat heeft bij mij ook geholpen:

http://answers.ea.com/t5/...-on-PC/m-p/1768465#M31273

• devinjanssen
Ik heb met veel settings gespeeld maar uit eindelijk kom ik tot deze settings waarop de game stabiel draait.

Afbeeldingslocatie: http://img27.imageshack.us/img27/2228/hfam.jpg

Vertical Synce = OFF
Antialiasing Deferred = OFF (staat standaard uit bij high settings)
Antialiasing Post = OFF
Ambient Occlusion = OFF

Hij crash sowieso wanneer ik Ambient Occlusion aanzet. Met de 3 andere settings die nu nog OFF staan heb ik nog niet getest.

Wordt vervolgd.

• devinjanssen
Afgelopen week is er een update uitgebracht. Sindsdien kan ik met alle instellingen vlekkeloos spelen. Zonder dat het spel crasht.

Gelukkig.
Pagina: 1