ja daar heb ik al gezocht, maarehh hoe weet ik of dat de nieuwste versie is??? ( 2.95.3 )
http://gcc.gnu.org
als je de nieuwste versie gaat halen moet je natuurlijk de cvs versie hebben
en kom dan niet hier klagen dat strax je linux opgeneukt is
The problem is in the part of your brain that handles intelligence.
ehh, hoezow opgeneukt??Op donderdag 07 juni 2001 14:11 schreef Sjonny het volgende:
http://gcc.gnu.org
ik krijg nou tijdens het compilen van qmail allemaal foutmeldingen dus ik d8 van bij m'n redhat 7 zit een beta van gcc misschien liogt het daar aan.
offtopic:
Wie kan eens uitleggen wat dat CVS inhoudt??
Ligt er aan wat voor errors je krijgt van het compilen ... als het "internal gcc" errors zijn, kan het aan gcc liggen, maar ik denk eerder dat qmail iets niet kan vinden wat op je systeem had moeten staan ofzo..
als je een nieuwe gcc compiler installed willen libs ook nog wel eens een nieuwe versie krijgen, en dan wordt de rest van je .../bin dirs een beetje incompatible..
ik heb het er niet zo mee om dit soort dingen te installen als gcc, daarom mik ik er altijd maar bij dat het op eigen risico is..
als je een nieuwe gcc compiler installed willen libs ook nog wel eens een nieuwe versie krijgen, en dan wordt de rest van je .../bin dirs een beetje incompatible..
ik heb het er niet zo mee om dit soort dingen te installen als gcc, daarom mik ik er altijd maar bij dat het op eigen risico is..
offtopic:
CVS is een repository (lees dump plek) voor source trees. Je kan files uit-checken, modifien en weer in-checken. Zo worden open-source projecten heel vaak over het internet gemaakt. iedereen kan de source ophalen, maar niet iedereen mag er zomaak modified source weer posten. heel makkelijk als je met ze velen aan een project werkt.
CVS is een repository (lees dump plek) voor source trees. Je kan files uit-checken, modifien en weer in-checken. Zo worden open-source projecten heel vaak over het internet gemaakt. iedereen kan de source ophalen, maar niet iedereen mag er zomaak modified source weer posten. heel makkelijk als je met ze velen aan een project werkt.
The problem is in the part of your brain that handles intelligence.
Verwijderd
Als je zeker wil weten, dat je dingen gecompileerd worden, dan zou ik inderdaad 2.95.3 of 2.95.2 nemen en niet 2.96.X, die bij mijn weten nog altijd beta is.Op donderdag 07 juni 2001 14:06 schreef THIJZEL het volgende:
ja daar heb ik al gezocht, maarehh hoe weet ik of dat de nieuwste versie is??? ( 2.95.3 )
Nog ff wachten en dan is 3.0 er
CVS == Concurrent Versioning System.Op donderdag 07 juni 2001 14:18 schreef remsie het volgende:
offtopic:
Een systeem om met een grote groep in een sourcecode te vroeten zonder dat je elkaars wijzigingen om zeep helpt.
Laatste official release is 2.95.3Op donderdag 07 juni 2001 13:42 schreef THIJZEL het volgende:
Wat is de nieuwsteversie van gcc?? en waar zou ik die evt kunnen loaden...
ik heb namelijk rh7
Al denk ik niet dat dit veel met je qmail problemen te maken heeft.
Igmar
Pagina: 1