Toon posts:

laptop voor in het buitenland

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
#ProductPrijsSubtotaal
1Asus K56CB-XX396H€ 661,-€ 661,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 661,-

Hallo tweakers!

Ik vertrek binnenkort voor 3 maanden op Erasmus naar Slovenië en heb een nieuwe laptop nodig om daar te gebruiken.De laptop mag €600-€700 kosten. Ik was aan het denken aan de bestbuy basislaptop van augustus (Asus K56).
Als ik het goed begrijp zou deze laptop:
- vrij dun en licht zijn!! ( omdat ik hem elke dag moet meesleuren naar school).
- geschikt zijn voor schoolwerk ( word, powerpoint,blog bijhouden... )
- geschikt zijn voor wat lichte spelletjes op te gamen ( leage of legends, mindcraft)
- numeriek klavier hebben ( wat ik erg handig vind)
- webcam hebben ( skype als ik in het buitenland zit)
- Door de i5 processor neem ik aan dat hij snel genoeg zal zijn ( haat een trage computer/laptop)

Ik neem aan dat deze laptop wel goed genoeg zal zijn? Maar vroeg me af of er misschien ook al een nieuwere versie uit is, omdat deze al van augustus is? Of een soortgelijke laptop van een ander merk?
Wat kunnen jullie aanbevelen voor mij? :)

Enorm bedankt!

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-01 19:44

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

De laptop heeft een glanzend scherm, dat zou voor mij reden zijn hem níet te kopen maar dat hoeft voor jou geen struikelblok te zijn natuurlijk. Verder moet je hier makkelijk mee uit de voeten kunnen. Ik weet niet hoe belastend die spellen zijn, maar misschien zou je nog ruim 100 euro kunnen besparen op een iets mindere laptop. Vooral omdat je hem eigenlijk maar 3 maanden nodig hebt? ;)

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!