Synchroniseren Itunes

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 561725

Topicstarter
Hallo,

Ik heb net een nieuwe Iphone, Voordat ik die op de pc heb aangesloten heb ik de iphone al ingesteld als nieuwe Iphone en alle apps handmatig erop gezet, ook contacten en dergelijke.

Wanneer ik nu mijn iphone aansluit op Itunes heb ik twee opties; configureren als nieuwe iPhone of back up van Ipod terug zetten. Dat wil ik beidde niet. maar er lijkt geen andere oplossing wil ik met Itunes aan de slag. Als ik op instel als nieuwe iphone druk, ben ik dan alles kwijt en kan ik dan weer opnieuw beginnen? Of behoud ik alle apps etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:22

talin

ES-MA

op de iPhone eerst een back-up maken in de iCloud met je apple id?

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Maar iCloud maakt geen volledige reservekopie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 12345dan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-09-2024
Apple wijst steeds meer naar iCloud. Je kunt zover ik weet ook alles synchroniseren met iCloud.

Apple:
Afbeeldingslocatie: http://images.apple.com/euro/icloud/b/titles_nl/shared/overview/images/backup_title.png
Er staan allerlei belangrijke gegevens op je iPhone, iPad en iPod touch, zoals je foto’s en video’s. iCloud maakt daar elke dag via Wi-Fi volledig automatisch een reservekopie van wanneer je apparaat is aangesloten op een voedingsbron. Daar hoef je verder zelf niets voor te doen. En als je een nieuw iOS-apparaat wilt instellen of de gegevens op een apparaat wilt herstellen, doet iCloud-reservekopie het zware werk voor je. Maak verbinding met een Wi-Fi-netwerk en geef je Apple ID en wachtwoord op. Je persoonlijke gegevens en alle nummers, films, apps en boeken die je hebt gekocht verschijnen automatisch op het apparaat.

Wanneer je je bij iCloud aanmeldt, krijg je gratis 5 GB opslagruimte. Je iCloud-opslag wordt gebruikt voor iCloud-reservekopieën, appgegevens en documenten die worden bewaard in iCloud, en iCloud-mail (e‑mailaccount bij iCloud.com). En mocht dat niet genoeg zijn, dan kun je rechtstreeks op je apparaat een opslagupgrade kopen."
Afbeeldingslocatie: http://images.apple.com/euro/icloud/b/titles_nl/shared/overview/images/apps_title.png
iCloud is zo naadloos geïntegreerd in veel van de apps die je elke dag gebruikt dat je misschien niet eens merkt dat het er is. Dat komt omdat iCloud achter de schermen keihard werkt om al je apps op al je apparaten up-to-date te houden. Dus je kunt een nieuw nummer componeren in GarageBand op je iPhone, en het afmaken op je iPad. Zonder dat je ook maar één beat mist. Bovendien werkt iCloud ook met apps van andere fabrikanten. Dus de laatste toevoeging aan je reisdagboek, de nieuwste filmtrailer die je aan het maken bent en zelfs de schaakpartij die je vorige week bent begonnen, worden automatisch overal bewaard. Precies zoals het zou moeten zijn.

Apple synchroniseert met iCloud dus ook je contacten, foto's, webgeschiedenis, applicaties/updates en nog veel meer. Dus iCloud lijkt mij een goede oplossing.

Bron en meer informatie: http://www.apple.com/nl/icloud/features/

[ Voor 4% gewijzigd door 12345dan op 09-12-2013 15:43 ]

- 12345dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

Anoniem: 561725 schreef op zondag 08 december 2013 @ 21:30:
Hallo,

Ik heb net een nieuwe Iphone, Voordat ik die op de pc heb aangesloten heb ik de iphone al ingesteld als nieuwe Iphone en alle apps handmatig erop gezet, ook contacten en dergelijke.

Wanneer ik nu mijn iphone aansluit op Itunes heb ik twee opties; configureren als nieuwe iPhone of back up van Ipod terug zetten. Dat wil ik beidde niet. maar er lijkt geen andere oplossing wil ik met Itunes aan de slag. Als ik op instel als nieuwe iphone druk, ben ik dan alles kwijt en kan ik dan weer opnieuw beginnen? Of behoud ik alle apps etc?
Kiezen voor "nieuwe iPhone". De terminologie is een beetje vreemd, maar er wordt niets op je iPhone gewist.
Vooraleer je apps kan overzetten tussen PC en iPhone moet je wel zorgen dat je iTunes geauthoriseerd is voor je Apple ID.

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 558377

Ja dat moet je gewoon doen. Ik heb in het verleden iets verkeerd gedaan met Itunes waardoor ik mijn apps niet meer kon openen op mijn Iphone. Ben naar de winkel geweest, heb iets aangepast maar ik weet nog steeds niet waar dat door kwam..

Topicstarter
Darkstar schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:21:
[...]

Kiezen voor "nieuwe iPhone". De terminologie is een beetje vreemd, maar er wordt niets op je iPhone gewist.
Vooraleer je apps kan overzetten tussen PC en iPhone moet je wel zorgen dat je iTunes geauthoriseerd is voor je Apple ID.
Opgelost! Werkt inderdaad verwarrend. Gekozen voor nieuwe Iphone en alle content werd overgeplaatst. Thx :)
Pagina: 1