Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Kleuren laser met foto potentie

Pagina: 1
Acties:

• hoekies
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-12-2024
Mijn huidige laser printer heeft het begeven.

Nu ben ik op zoek naar een kleuren laser die redelijk foto's kan afdrukken.
De reden is dat ik 3 kinderen heb die vaak voor school moeten printen (werkstukken e.d.).
Omdat het in kleur moet kost dat veel inkt met de inktjet printer, vandaar de gedachte voor een kleuren laser.

De enige extra eis is een netwerk aansluiting en het zou fijn zijn als hij mulifunctional was, maar dat is geen must.

Ik heb al op internet gezocht, maar de verschillende reviews spreken elkaar steeds stegen, vandaar jullie Tweakers input :) .

Alvast bedankt voor de input

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Laserprinters zijn best prijzig is aanschaf en toners. Een goede inktjet printer kan juist veel voordeliger zijn. Ik zou je aanraden om eens te kijken naar een HP officejet 8600 (~150 euro). De cartridges (HP950) zijn goed betaalbaar en hiermee maak je ~4000 afdrukken per cartridge. Ook zit er wireless/netwerk op en is tevens een scanner.

[ Voor 12% gewijzigd door Fietsbel op 08-12-2013 19:46 ]

39

• hoekies
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-12-2024
Dank voor de reactie.

Deze printer is zeker het overwegen waar, heeft netwerk en is multifunctional.

Volgens de site haalt hij de ~4000 afdrukken niet, maar ~2500+ is haalbaar, dit is wat de meeste Lasers ook halen.

Het enige waar ik nog mee zit is het uitdrogen van de cartridges, die 2500 afdrukken haal ik niet in korte tijd. Dit was de reden om mijn oude laser te kopen.

In zijn levensduur (mijn oude HP4050TN) heb ik maar 1x de toner vervangen, deze gingen ~6000 afdrukken mee.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:48

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Voor werkstukken heb je echt geen fotografische perfectie nodig.
Ik heb zelf de voorganger van deze: pricewatch: Samsung CLP-365W
Daar heb ik zelfs al mijn foto's in de hal mee geprint en dat gaat ook prima. Voldoet prima voor incidenteel gebruik en kost geen drol :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)