Toon posts:

Ps3 of toch een ps4.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen,

Ik ben van plan om een console te kopen met mijn broertje, het enige probleem is welke; de PlayStation 3 of de PlayStation 4?

Playstation 3 super slim 500gb
-bouwjaar: 2012 (kunnen de komende jaren er nog games op gespeeld worden (bijv. FIFA 19)?
-minder betere graphics
-goedkoper (console + games)

PlayStation 4 500gb
-gloed nieuwe
-ziet er mooier uit
-beest van graphics
-duurder

Zijn er nog voordelen/nadelen voor zowel de ps3/ps4?

Zal ik dus voor een mooiere snellere, maar toch duurdere ps4 gaan of toch de wat mindere goede, maar goedkopere ps3 gaan?

Zouden er torrents van games beschikbaar kunnen komen voor de ps4 (met multiplayer)? Net zoals de wat nu bij de ps3 kan.

Games die ik o.a. wil gaan spelen voor de ps:
-GTA V
-FIFA 14
-call of duty ghost/battlefield 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Fifa 19? Ga maar uit van nog een jaartje of 2 ondersteuning. Ik zie Fifa 19 niet meer op de PS3 uitkomen.

Zo te zien weet je zelf al prima wat de verschillen zijn. GTA is er vooralsnog alleen op de PS3 en de voor- en nadelen van beide systemen kun je prima via Google vinden.

Piraterij mag hier sowieso niet besproken worden.

[ Voor 21% gewijzigd door bram1984 op 08-12-2013 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

PS4 is toekomstgericht beter, PS3 heeft al top titels.

Ik zou voor de PS4 gaan persoonlijk, en nee piraterij mag sowieso niet over gepraat worden idd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oké, bedankt!

Denk dat ik dan maar voor een ps4 ga, wel nog een half jaartje sparen dat ik nog wel een paar spellen er bij kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of je koopt een complete PS3 op marktplaats, dan kun je voor 200euro(of nog minder) een jaar gamen en daarna een PS4 aanschaffen met de toppers( die zijn er nu toch nog niet) die dan uitkomen. Die PS3 verpats je dan voor 100euro en de PS4 zal dan ook wel in prijs zijn gedaald. Plus het feit dat je 1 jaar PS+ spaart dan kost een jaar PS3 gamen helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10 21:51
( 2de hands) PS3 :*) Voor PS4 is nog amper wat uit dat komt pas over half jaar.

Zeker als je de toppers zoals:

-Uncharted 1,2,3
-The last of us

nog nooit hebt gespeelt, is ook leuker als eventuele vervolgen nog op PS4 zou kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt ongeveer dezelfde interesses als ik, qua games.
Ik raad je aan om een PS4 te halen, is meer voor in de toekomst.

PS3 heeft z'n tijd gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
Verwijderd schreef op zondag 08 december 2013 @ 17:59:
Je hebt ongeveer dezelfde interesses als ik, qua games.
Ik raad je aan om een PS4 te halen, is meer voor in de toekomst.

PS3 heeft z'n tijd gehad.
Dit + een goedkope tweedehands PS3... Er zijn ook zat topspellen 2e hands te krijgen die echt geen drol kosten dus kan je je primaaaaa maanden vermaken en ondertussen de toppers voor de Ps4 oppikken hier en daar.

Dat zou ik doen iig als ik spaarcenten over had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf afgelopen week een ps3 super slim met diablo 3 en the last of us op de kop getikt voor 150 euro. Zelf gran turismo 6 erbij gehaald en je hebt voor 200 euro uuuren speelplezier. De multiplatform games blijven nog wel eventjes uitkomen voor de ps3, fifa 14 is zelfs nog voor de ps2 uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-10 20:52
bram1984 schreef op zondag 08 december 2013 @ 16:54:
Fifa 19? Ga maar uit van nog een jaartje of 2 ondersteuning. Ik zie Fifa 19 niet meer op de PS3 uitkomen.
FIFA 14 is zelfs nog op de PS2 uitgekomen. Een PS3 release van FIFA 19 is dan ook zeer waarschijnlijk. Uiteraard zal het grafisch en qua physics e.d. niet op het niveau van een PS4 release zijn, maar is het voor games als FIFA dan ook echt niet zo snel nodig om een PS4 aan te schaffen omdat je anders de laatste versies niet zou kunnen spelen.
Pagina: 1