Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een manier om mijn films af te spelen op smart tv en te bedienen met ipad.
Al mijn films staan op een nas Iomega StorCenter ix2-200 en ik heb een samsung smart tv. Ik kan via de app 'controller' op ipad in mijn map van movies al selecteren om het op tv af te spelen maar het probleem met deze app is dat ik de ondertitels niet kan aanpassen / weergeven. De files hebben dezelfde naam maar doen dit nog niet . Ik zoek eigenlijk een app om zoals bv een sonos ( muzieksysteem ) tussen mijn films te browsen en eventueel wat meer info per titel te zien op ipad , zo kan je iets beter kijken op je ipad welke film het is om hem dan vervolgens zo af te spelen op de tv. Voor degene die bekend zijn met sonos en bediening hiervan , ik zoek dus eigenlijk een sonos voor films of misschien gewoon een app die iets uitgebreider te werk kan . ( het is niet de bedoeling van de films op de ipad af te spelen )

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-01 23:27
Plex?

Verwijderd

Topicstarter
Is plex niet enkel voor streams van server of computer met plex software hierop?

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Tja, een "smart"-tv heeft een soort van mediaspeler. Maar het gehele smart-gebeuren staat nog behoorlijk in de kinderschoenen en de media-functies zijn alles behalve perfect. Mijn advies zou altijd zijn om te kiezen voor een losse mediaspeler of htpc. Dan heb je nooit problemen met afspelen en bedienen via een tablet is dan ook gewoon mogelijk.

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:54

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Even op D vd V inhaken.. Ik snap je advies best, maar het staat tegenwoordig echt niet zo slecht gesteld met de smart-tv software. Met name de TV-merken die om kunnen gaan met Plex (LG en Samsung) werken erg prettig. 99% van de media kan hiermee worden afgespeeld. Het scheelt je weer extra kabels en afstandbedieningen. bediening via een tablet of smartphone werkt ook. Bovendien is Plex in staat waar je ook maar bent je media te streamen, en dat is een bijkomend voordeel :)

Hier staat tekst