Officiële nVidia Detonator 12.41 drivers

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022
Wat vreemde dingen:
  • Melding Asus drivers op Duitse Asus site -> 1: gemodereerd. Halve dubbelpost hiervan (maar met ftp lokatie) op +3: behulpzaam. Er was ooit afgesproken dat postings waarvan je aan de tijd kon zien dat ze ongeveer tegelijk gezet zijn niet als dubbelpost te behandelen, hooguit een puntje minder te waarderen omdat deze niet de eerste was.
  • Post van /me in een discussie over TNT support waarbij ik niet weet welke wel of niet ondersteund wordt, maar waar ik wel weet dat de overige posts in de discussie niet gemod zijn en de bovengenoemd op +3 staat. Graag duidelijkheid of er wel TNT dan wel TNT2 support is en vervolgens gelijke monniken gelijke kappen modwerk. Op de algemene drivers page staat:
    NVIDIA's unified driver architecture supports TNT, TNT2, Vanta, Quadro, Quadro2 family, Quadro DCC, GeForce, GeForce2, and GeForce3 family of Graphics Processoring Units (GPU). [/url]
    terwijl op de specifieke pagina (in dit geval w2k maar identiek voor de andere) staat:
    TNT2, Vanta, GeForce256, GeForce2*, GeForce3, Quadro, and Quadro2 family of graphic processors are supported through NVIDIA's Industry Standard Unified Driver Architecture (UDA).
    De verwarring is dus logisch, maar ik denk dat /me in dit geval gelijk heeft.

<li> Eenvoudig linkje 1/2: behulpzaam okeej, maar +4: behulpzaam? en +3 behulpzaam?
</li>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eenvoudig linkje 1/2: behulpzaam okeej, maar +4: behulpzaam? en +3 behulpzaam?
Die eerst genoemde heeft er nu één minder, ik moet ff zuinig met de punten zijn, want een weekje vrij hakt aardig in de beschikbare munitie :)