Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

excel 2007: cijfers achter de komma opwaarderen.

Pagina: 1
Acties:
  • 213 views

• S en A DW
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-11 21:47
Ik heb een vraag.
Ik heb de tefoongespekken in een excel gezet met de tijden maar nu wil ik kijken hoeveel minuten dit zijn. Aangezien ik voor 0.19 sec 1.00 moet betalen wil ik automatisch dat hij dit voor mij doet zodat ik maar op som hoef te klikken en zie hoeveel minuten het zijn. Het zijn namelijk over de 200 gesprekken. Hoe doe ik dit in excel 2007 nederlandse editie?

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

ROUNDUP

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:45

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Roundup is ongetwijfeld de engelse term. In NL zal er ook ongetwijfeld wel een vertaling voor zijn. Of het de juiste functie is weet ik niet.

Dat gezegd hebbend: hij heeft wel een punt. GoT is geen helpdesk en we verwachten we enige eigen inzet van je voor je iets vraagt :)

Dus verdiep je eens in de diverse functies van Excel, probeer daar wat mee en als je er dan niet uitkomt: vraag het gerust. En geef dan ook even aan wat je zelf al probeerde en wat het resultaat was, dat scheelt een hoop aan reeds geprobeerde oplossingen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-11 14:47
afronden.boven

...less is more

• flipkipse
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-11 02:27

flipkipse

Google it

=AFRONDEN.BOVEN([celnummer];1)

Certified Google Teacher.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Zoals The Eagle in "excel 2007: cijfers achter de komma opwaarderen." al aangaf: dit zijn zaken waar met de F1-knop al een heel eind moet kunnen worden gekomen. Dat voorwerk lijkt te ontbreken. Graag voortaan bij topics aanduiden wat zelf is geprobeerd / waar je dan vastloopt / etc. (zie ook Het algemeen beleid #quickstart)

Ik zie dat de topicstarter helaas niet reageert op de tips van gisteren. Een forum kan niet werken als eenwegverkeer, laten we dit topic maar sluiten. (Nieuw topic mag best, mits voorzien van eigen gedachten en code, resulterende foutmeldingen, etc. al lijkt me dat bovenstaande tips zat zijn).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.