De minpunten lijken in een ander font te staan in deze review: reviews: Killzone: Shadow Fall - goede eerste exclusive voor PS4
Vroeg me af waarom er bij dit plus en minpunt paar puntjes achter en er voor staan zie:
+ Grafisch vooral sterk ...
- ... met af en toe wat minder mooie momenten
En hier nog een ander voorbeeldje van het gebruik met ' '
+ 'Owl'
Bij de andere plus en min punten staan dit soort dingen niet namelijk vandaar even de vraag waarom het er zo staat.
Verder interessante en goede review mensen!
+ Grafisch vooral sterk ...
- ... met af en toe wat minder mooie momenten
En hier nog een ander voorbeeldje van het gebruik met ' '
+ 'Owl'
Bij de andere plus en min punten staan dit soort dingen niet namelijk vandaar even de vraag waarom het er zo staat.
Verder interessante en goede review mensen!
[ Voor 45% gewijzigd door pino85 op 08-12-2013 15:39 ]
Liefhebber van Tweakers
Denk dat met de puntjes ervoor en erachter word aangeduid dat het 1 gehele zin moet vormen, verspreid over de pluspunt- en minpunten.
De Owl tussen haakjes, heb ik het idee bij dat er word verwezen naar iets in de review. Weet niet echt hoe ik het moet uitleggen, behalve dat er dus naar iets word verwezen waarvan het niet echt duidelijk is wat het is tenzij je de review dus leest.
De Owl tussen haakjes, heb ik het idee bij dat er word verwezen naar iets in de review. Weet niet echt hoe ik het moet uitleggen, behalve dat er dus naar iets word verwezen waarvan het niet echt duidelijk is wat het is tenzij je de review dus leest.
Ah ja zo snap ik hem, begreep het gewoon even niet echt toen ik het zo zag staan.
Liefhebber van Tweakers