Hey,
Al tijden ervaar ik het volgende probleem, zou graag wel eens willen weten wat het zou kunnen veroorzaken, ik vermoed dat dit aan het moederbord ligt, maar kan het niet verklaren.
Telkens als ik mijn PC gebruik, en internet onderbreekt (bewust of spontaan i.v.m. ISP uitval o.i.d.) valt mijn gehele PC uit. Op het moment dat dit gebeurt zal de PC zichzelf willen gaan rebooten, je hoort hem steeds even de vents stroom doorvoeren, maar na nog niet eens een seconde valt het weer uit.
Pas als het internet d.m.v. de internetkabel terug erin te steken weer hersteld word, zal het weer werken. Hetzelfde probleem ontstaat als alles aangesloten blijft en bijv. mijn provider een storing ervaart in de buurt, en internet uit is gevallen.
Het is een onboard netwerkkaart, en ik vermoed dat hier het probleem in zit. Kom er echter niet achter
Als iemand iets weet, hoor ik het graag!
Toegevoegd mijn systeem:
1 Asus P5KC iP35, SATA2 RAID, GLAN, 8CH
1 Asus Videokaart PCI-e GeForce 8800GT 512MB GDDR3 2xDVI
2 Corsair 2x1GB DDR2 SDRAM PC6400 CL5.0 TwinX Dominator
1 Intel Core 2 Duo E6750 2.66GHz FSB1333 4MB Box
1 OCZ Powersupply StealthXStream 600W
1 Western Digital 500GB SATA300 16MB, WD5000AAKS
1 Zalman Processor Koeler CNPS7700-Cu AMD & Intel
Is al een oud beesie, maar werkt nog prima buiten dit probleem om!
Al tijden ervaar ik het volgende probleem, zou graag wel eens willen weten wat het zou kunnen veroorzaken, ik vermoed dat dit aan het moederbord ligt, maar kan het niet verklaren.
Telkens als ik mijn PC gebruik, en internet onderbreekt (bewust of spontaan i.v.m. ISP uitval o.i.d.) valt mijn gehele PC uit. Op het moment dat dit gebeurt zal de PC zichzelf willen gaan rebooten, je hoort hem steeds even de vents stroom doorvoeren, maar na nog niet eens een seconde valt het weer uit.
Pas als het internet d.m.v. de internetkabel terug erin te steken weer hersteld word, zal het weer werken. Hetzelfde probleem ontstaat als alles aangesloten blijft en bijv. mijn provider een storing ervaart in de buurt, en internet uit is gevallen.
Het is een onboard netwerkkaart, en ik vermoed dat hier het probleem in zit. Kom er echter niet achter
Als iemand iets weet, hoor ik het graag!
Toegevoegd mijn systeem:
1 Asus P5KC iP35, SATA2 RAID, GLAN, 8CH
1 Asus Videokaart PCI-e GeForce 8800GT 512MB GDDR3 2xDVI
2 Corsair 2x1GB DDR2 SDRAM PC6400 CL5.0 TwinX Dominator
1 Intel Core 2 Duo E6750 2.66GHz FSB1333 4MB Box
1 OCZ Powersupply StealthXStream 600W
1 Western Digital 500GB SATA300 16MB, WD5000AAKS
1 Zalman Processor Koeler CNPS7700-Cu AMD & Intel
Is al een oud beesie, maar werkt nog prima buiten dit probleem om!
[ Voor 20% gewijzigd door aerowyn88 op 08-12-2013 09:15 ]