Nieuwe behuizing

Pagina: 1
Acties:

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:50
Hi all!
Ik zoek een nieuwe behuizing voor mijn hardware:

- i5 3570k
- Asrock z77
- CM 620 voeding
- Synthe fancontroller voor 6 fans (5.25)
- Creative X-Fi Fatality (5.25)
- dvdrom drive (5.25)
- CM hyper 412
- 4x harde schijf
- nog nader te bepalen videokaart (moet nog gekocht worden)

Ik heb een budget van ongeveer €90,- (absolute max €100,-).
Ik had mijn oog laten vallen op de nieuwe CM690 III window.

Ik zou het mooi vinden om een stille kast te hebben, maar stofvrij en een goede airflow is belangrijker.

Graag jullie adviezen/meningen zodat ik maandag kan bestellen!

Alvast bedankt voor jullie input!!!

• Beroemdheid
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
pricewatch: Fractal Design Define R4 Pearl Black is een erg goede behuizing, stil en koel. Hij is er ook nog met window, maar dan zit je echt op €99. Daarnaast is er pricewatch: Corsair Carbide 330R. Ook een prima kast voor zijn geld.

Fractal Design Core 1100 review

• BvZwolle
Ja, ik zat ook al na te denken over de fractal, maar die heeft één 5.25 bay te weinig...

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Heb onlangs mijn systeem naar een pricewatch: Cooler Master Silencio 652 verhuist. Geen window, maar wel erg stil, stofvrij, en degelijk. Ik ben er iig erg happy mee, en past (net) binnen je budget. Mijn reviewtje hier...

[ Voor 4% gewijzigd door Foritain op 08-12-2013 13:15 ]

• BvZwolle
Foritain schreef op zondag 08 december 2013 @ 13:15:
Heb onlangs mijn systeem naar een pricewatch: Cooler Master Silencio 652 verhuist. Geen window, maar wel erg stil, stofvrij, en degelijk. Ik ben er iig erg happy mee, en past (net) binnen je budget. Mijn reviewtje hier...
Ik had je review ook al gelezen, maar mijn fancontroler gaat niet passen met de deur. Jammer, maar ik vind de fancontroler te belangrijk om hem weg te doen. Tnx anyway!!!

Ik heb de vrouw mee laten beslissen (nooit handig ;) ): het wordt de CM 690 III

Bedankt allemaal!!!

[ Voor 7% gewijzigd door BvZwolle op 08-12-2013 14:52 ]

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Hm, jammer.

Ben nu met een pricewatch: BitFenix Ronin bezig, reviews gaat nog een paar dagen duren, dat zou passen. Wel stoffilters, geluidsdemping kan ik nog niet over oordelen want hij is nog in aanbouw. Maar weer wel een window, en ruim binnen je budget.

Anders zie ik in de PW nog de 400R en 500R, wel top dingen, maar van 2 jaar geleden, engeen window. En dan verder inderdaad de door jouzelf genoemde CM 690 III welke een goede balans lijkt voor wat je zoekt, maar ook die is vrij 'open', dus moet je even rekening houden dat je niet te luide ventilatoren (of nieuwe GPU) o.i.d. gaat installeren, maar dit geldt eigenlijk voor alle bovengenoemde types (BitFenix, Corsair)

• BvZwolle
De 500R ook gezien, maar die is 2 cm smaller en ik gok dat dat misschien net de ruimte is die het kabelmanagement makkelijker maakt bij de CM690 III.
Ik ga misschien maar eens een review maken. Misschien ben ik dan wel de eerste. Mag ik jouw opmaak gebruiken in dat geval?

Mzzl

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
De 500R is goed hoor voor kabelmanagement ;)
Die heeft een uitholling zodat er meer kabels kunnen. (heb hem zelf):
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/?UserID=438947&FotoID=7957

of nog een foto'tje waar ik tijdelijk een 2e gtx 670 had (& hdd bay eruit):
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/?UserID=438947&FotoID=8342

• BvZwolle
Mooie cleane kast!!! Ik zat echt heel erg te twijfelen, maar mocht ik de CM niks vinden ga ik alsnog voor de 500R.
Pagina: 1