Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• mo.heisenberg
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 15-12-2013
Beste forumleden

Ik ben in het bezit van een iphone 4s en zou graag een nieuwe smartphone willen aanschaffen.

Ik zoek naar een smartphone met de beste belkwaliteit. Mijn budget is maximum 500.

De os maakt niet uit, ik gebruik apps als whatsapp, gps, banking. Meer heb ik niet nodig.

Ik heb veel reviews gelezen,maar de belkwaliteit is precies nooit een belangerijke punt bij quasi alle reviews.

Kunnen jullie mij daarbij helpen?

Mvg

• swhnld
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 09:50
De Nokia's hebben goede gesprekskwaliteit, HTC heeft hun techniek in de One gebruikt en moet daar nu mee stoppen, dus mogelijk kun je ook een HTC One scoren, maar ik weet niet of die al voldoende gezakt is in prijs.

In het algemeen, kijk of er Noise Cancellation op zit, dat scheelt al stukken.

• EWK
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Niet alleen kijken naar noise cancellation, ook kijken naar HD-voice.

Volgens mij hebben in Nederland momenteel alleen KPN en telfort HD-voice.
Het vervelende is alleen dat de ontvangen partij ook een toestel moet hebben die dit ondersteunt en bij een provider moet zitten die ook HD voice heeft.

Kijk dit filmpje eens:

De lijst met toestellen is al wel aardig lang.
Wikipedia: List of Smartphones using HD Voice

We nominate you to find out and report back.

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True