Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Feedback Gezocht!] Mijn eerste costum build.

Pagina: 1
Acties:

• Trygre
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-06 20:08
Alvast bedankt voor het nemen van de tijd.

Hi, Ik zit al een tijdje te tobben over welke componenten ik zou willen nemen voor een "stille" (als in niet hinderlijk luide) gaming PC. Zelf heb ik besloten om al mijn componenten te bestellen vanwege een goede prijs en alle goede verhalen. Ik ga de PC zelf gebruiken voor vooral gaming maar af en toe ook photoshop.

Hier is wat mij zelf "ok" leek:
http://azerty.nl/winkelma...D=1&product%5B624138%5D=1

Mijn budget is ~1250 euro. Ik zou graag willen weten of er enige nadere nadelen aan deze build verbonden zijn en of iets "minder" (of niet goed) samengaat.

Met Vriendelijk Groet,
Niek

• rrikkert
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16-09 07:39
Geen links naar winkelmandjes, voeg alle componenten via de pricewatch toe aan een Wenslijst, klik op Genereer RML als je naar je wenslijst kijkt, en kopieer die in je post.

edit:
Ik heb je lijstje bekeken en voor zover ik kan zien past alles op elkaar (laat me weten als ik iets over het hoofd heb gezien).

Verder heb ik van losse componenten of zicht op de toekomst van componenten weinig verstand, wellicht kan een mede-tweaker je verder helpen.

[ Voor 46% gewijzigd door rrikkert op 09-12-2013 12:28 . Reden: on-topic info toegevoegd;) ]