Samsung 840 EVO 120GB

Pagina: 1
Acties:

• 32db
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-02-2022
Ik denk erover mijn desktop van een SSD te voorzien, en ik dacht aan een EVO 120GB.
Maar als ik kijk op Vraag en Aanbod, dan zie ik daar de ene na de andere aangeboden staan. Dat is toch niet omdat men er niet tevreden van is?
Dat 120 GB te klein zou zijn voor een systeemschijf kan ik me ook niet zo goed inbeelden. Mijn systeempartitie is amper 40 GB.
Wat is er dan aan de hand?

• stephankamp
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-02 13:28
Dat zijn allemaal kleine ondernemertjes die de schijf voor een prikkie bij staples hebben gekocht en met (dikke) winst willen verkopen. Vandaar.

[ Voor 10% gewijzigd door stephankamp op 07-12-2013 18:12 ]

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Of het zijn tweedehands schijven welke gewoon nieuw uit laptops komen. 120GB is nét te weinig vaak (als je met overcapaciteit aan niet geälloceerde diskspace wil werken).

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Verwijderd

Titelfix en move OT->CAA (aankoopadvies)

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17:37

two

niets mee aan de hand, goede SSD's heb er zelf een (via staples besteld met korting) en geen enkel probleem. Snel, klein en betrouwbaar. Geen enkel probleem mee. Die mensen in V&A proberen snel te cashen... Sneu.

Signature

• 32db
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-02-2022
Goedkoop vind ik ze anders niet op V&A, rond € 80.00. Reken er verzending bij, en hier koop ik ze nieuw voor € 86.00.

(Bedankt aan admin voor overplaatsen van de posting. Had het niet door, sorry.)

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21:44

Esumontere

Floep, banaan.

120GB is ruim voldoende voor windows+randprogramma's als Office e.d. Als je er meer dingen bij wil zetten (games o.i.d.) dan is het verstandig om een grotere te kopen.
Pagina: 1