Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Excel verwijzingen in Word

Pagina: 1
Acties:

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-11 11:04
Ik zit met het volgende. In mijn scriptie heb ik een aantal tabellen staan met cijfers. Nu wil ik in een later stadium getallen nog kunnen aanpassen en dat deze dan doorgerekend worden in een andere tabel. Om het duidelijker te maken hieronder even een korte weergave van wat ik zou willen :

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/awcgw9.jpg

Is dit mogelijk binnen Word 2013 en zo ja hoe? Het lukt me wel gewoon een excel werkblad te maken in word maar niet om de koppeling tussen deze twee werkbladen te maken. Alvast bedankt!

[ Voor 42% gewijzigd door clonedonkey op 07-12-2013 17:27 ]

• timmie78
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-11 12:07
Is het niet makkelijker om alle tabellen in excel te maken? Wanneer je ze in Excel maakt kan je ze kopiëren naar Word (rechtermuisknop in Word, plaktopties, koppelen). Dit doe je dus voor beide tabellen.

Als je vervolgens rechtermuisknop op de tabel klikt kan je kiezen voor koppeling bijwerken. Als je in excel de getallen dus aanpast, zorgt Excel ervoor dat de tweede tabel word aangepast en vervolgens wordt dit ook in Word bijgewerkt.

Hier overigens nog wat meer informatie over koppelen in Word, voor 2013 zal dit ongeveer gelijk zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door timmie78 op 07-12-2013 17:42 ]

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-11 11:04
Dat kan idd ook wel, ik hoopte alleen dat het direct in Word ook kon aangezien ik dan niet met meerdere bestanden zit en alles in 1 word bestand kan houden, maar direct in Word twee excel tabellen koppelen kan dus niet?!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
https://www.google.nl/sea...ei=dmKjUpj1IuaH0AW_qYHYCw

De eerste hit geeft volgens mij al een mogelijkheid voor wat jij wil.

Desktop | Server | Laptop