Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe laptop - €650

Pagina: 1
Acties:

• Blaflul
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-12-2020
Hallo,
Dit is mijn eerste topic hier op tweakers. Lees al een tijdje mee maar nu ik zelf met een vraag zit werd het toch maar eens tijd om een accountje te openen.

Ik wil een nieuwe laptop gaan kopen van Max 650 euro.

Inmiddels heb ik drie opties gevonden

http://www.laptopshop.nl/...1/asus-r510cc-xx780h.html

http://www.laptopshop.nl/...sential-b590-mbx38mh.html

http://www.laptopshop.nl/...sential-b590-mbx38mh.html

Ik ben geen hardcore gamer dus ik hoef niet de allerdikste videokaart die er is maar ik gebruik wel met enige regelmaat Photoshop en lightroom dus hij moet wel goed genoeg zijn om dit vloeiend te laten verlopen.

Welke van deze drie is de beste koop?

Alvast hartelijk bedankt,
Danny

• Blaflul
En dat ik geen hardcore gamer ben houdt in dat ik slechts af en toe een casual spelletje speel. Dit zijn meestal niet de nieuwste spellen en hoeven ook niet altijd op de hoogste kwaliteit.

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
lenovo e540..

http://shop.lenovo.com/nl...hinkpad/edge-series/e540/

neem de opties:
i5 4200m
15 inch wFhd scherm (1080p)

670 euro.. heb je knappe laptop..

kan je 60 euro meer kwijt? neem dan de SSD (caching ssd) en de 8gb ram upgrade
(63 euro kom je dan over budget).

ik zou wel een i5 nemen , en zoiezo het full hd scherm..
8gb ram is lekker, net als een ssd, is ook lekker

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 19:52
Dat lijkt mij ook het beste om photoshop een beetje lekker te kunnen draaien. Sowieso zal het full hd scherm een enorm voordeel zijn bij alles wat je doet, zeker photoshop. Een beetje casual gamen zal ook wel moeten lukken met de hd4600 dus een upgrade naar de gtx740m lijkt mij ook niet noodzakelijk (hoewel de ts deze optie wel zou kunnen overwegen)
Ik zou als eerste prioriteit kiezen voor het full hd scherm. Ik twijfel wel een beetje wat lekkerder is voor de gebruikte programma's, 8gb ram of een core i5. Ssd is gewoon heel erg fijn omdat bijna alles wat er op je laptop gebeurt een stuk sneller zal gaan.

• Blaflul
Ik heb nu de bovenste gecustomized en heb de i5 toegevoegd samen met de 8gb 2dimms ram update. Zo kom ik op 660 uit? Dit is nog te overzien maar mijn aanvankelijke max lag op 600, bij die andere laptops die ik gezien had ben ik daar al boven gaan zitten maar nog meer gaat hem niet worden.

Is dit volgens jou de beste keus dan? Met fullhd scherm of moet ik dat apart kiezen ergens? Die optie zie ik namelijk niet staan.

Thanks!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:11

Bolletje

Moderator Harde Waren
Ik heb je titel gewijzigd, omdat die niet de lading dekte. Iedereen wil hulp en advies... ;)

• MartijnLoarne
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-11 11:00
Het Full HD scherm is aangeduid met WFHD. Volgens mij staan de kleuren die erachter staan (black en red) voor een zwarte en rode achterkant van het scherm. Ik zou inderdaad de goedkoopste versie nemen, die upgraden naar i5, 8GB (maar dan over één latje, zodat je er later nog 16GB van kunt maken), 62Wh accu, en eventueel de Dual Band WLAN adapter, als je dat nodig hebt. Zonder die adapter zit je dan op €716. De grootste besparing die je dan kunt doen is voor de i3 gaan, maar dat zou ik niet doen. Ik zou sowieso de i5, Full HD scherm en de 62Wh accu nemen, de rest kun je eventueel later zelf nog upgraden.
Kijk ook even naar het toetsenbord, die staat default op de Nederlandse versie, maar een Amerikaans toetsenbord is tegenwoordig standaard. Verschil zit 'm voornamelijk in dat de Amerikaanse een langere linker shift knop heeft en een langere Enter toets. Als je een Amerikaanse wilt kun je dus de US Euro aanvinken.

Discogs | 9900 Wp Oost-West | Honda CBR600F 1996

• Gandalf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:13
In het verleden zijn er regelmatig aanbiedingen geweest op de website van Lenovo dus als het kan zou ik daar op wachten. Dat kan best wel eens € 100,00 schelen.
Pagina: 1