Toon posts:

[Vista] Stuurprogramma kan niet worden geinstalleerd ?*

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik probeer een printer op de juiste wijze te installeren op een windows vista
hieronder een screenshot

http://www.plaatjesdump.n...9eb7f0b35e5fb743d65f3.jpg

de drivers e software en stuurprogramma''s verwijderd via apparaatbeheer etc.

weer opnieuw geprobeerd te installeren en weer hetzelfde
op de hp site staan geen nieuwere drivers dan deze
weet iemand hier een oplossing voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xFeverr
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:31
hier staan de drivers op de website van hp:
http://h10025.www1.hp.com...c=nl&dlc=nl&lang=nl&cc=nl

die al gedownload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtnptrs
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:14

mrtnptrs

You idiot!

Gewoon domweg even op Google zoeken had je ook al dezelfde oplossing kunnen laten vinden als xFeverr hier aandraagt. :( Google is your best friend :)

Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja deze drivers heb ik ook al geprobeerd,
had het ook al vermeld in de eerste post maar blijkbaar niet geheel duidelijk, ( op de hp site staan geen nieuwere drivers dan deze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Probeer eens andere (=oudere) drivers. HP en drivers is altijd een ramp en het is soms even zoeken naar de juiste versie die wel op jouw systeem werkt. Installeer ook eerst de laatste Windowsupdates voordat je de driver installeert en houd er rekening mee dat toekomstige updates je HP drivers stuk kunnen maken. Maak dus altijd een WindowsImageBackup voordat je updates installeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
het is de printer van de buren, en die doen daar vaak de usb stekker eruit als ze niet hoeven te printen, en zodra er geprint moest worden gaat de usb stekker erin, ik heb ook al aangegeven dat dit niet echt goed is. maar ze zijn zoals zoveel mensen de installatie cd kwijt, ligt wel ergens in huis hoor je dan, dus vandaar dat ik de nieuwe drivers van de hp site heb geplukt, maar daar hebben we dus in dit geval niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xFeverr
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:31
Printer in en uitpluggen moet gewoon kunnen hoor, dat is het probleem niet. Het zou vervelend zijn als je een laptop heb en je printer altijd aangesloten moest meesjouwen he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
Printer in- en uitpluggen moet kunnen als je telkens dezelfde USB poort gebruikt. Zodra je een andere USB poort gebruikt worden drivers opnieuw geinstalleerd. Bij HP wil dat vrij snel problemen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:29
Trommelrem schreef op zondag 08 december 2013 @ 17:08:
Probeer eens andere (=oudere) drivers. HP en drivers is altijd een ramp en het is soms even zoeken naar de juiste versie die wel op jouw systeem werkt. Installeer ook eerst de laatste Windowsupdates voordat je de driver installeert en houd er rekening mee dat toekomstige updates je HP drivers stuk kunnen maken. Maak dus altijd een WindowsImageBackup voordat je updates installeert.
offtopic: Windows maakt zelf al een restore point als je drivers of Windows Updates installeert :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
oke jah, ik heb wel gezegd koop of een nieuwe pc of een nieuwe printer en dan liever een epson wifi printer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:53

TheVMaster

Moderator WOS
Misschien een stomme vraag, maar zit er nog garantie op de printer (m.a.w. is hij minder dan 2 jaar oud)? Anders even met HP bellen, heb goede ervaring met de support afdeling van HP...

Waarom overigens een Epson Wifi Printer? Heb hier een HP Wifi printer...werkt ook gewoon super...die hoef je ook niet met een kabel aan te sluiten he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee de garantie is al verlopen van dat ding volgens mij, en ik vind het zowiezo raar dat nieuwe printerdrivers voor vista dan niet werken, en die oude wel zouden moeten doen, maar we hebben nog steeds geen cd gevonden dus dat word de kelder in :P

persoonlijk ben ik niet van hp, ik vind het niks, n kwa software en gebruikersgemak en cartridges vervangen ga ik toch voor epson, ook omdat deze met seperate inktcartidges werkt, en hp altijd maar met alle kleuren in 1 pot voor veel geld lopen verkopen :o

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2013 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-10 09:00
De nieuwe HP printers zijn een stuk beter, ook qua software. En de nieuwe HP printers hebben ook 3 gescheiden kleuren cartridges ipv 1 ;)

Wat ik altijd deed onder Vista om de HP PSC2110 van mijn ouders aan de praat te krijgen, was de driverfiles uit de executable extracten (via Winrar bijvoorbeeld) en dan tijdens de installatie van de driver die bestandjes selecteren. Had je ook niet al die overbodige HP meuk die je door je strot geduwd kreeg.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
Rupie schreef op woensdag 11 december 2013 @ 07:49:
De nieuwe HP printers zijn een stuk beter, ook qua software.
Aan die software/bloatware verdienden ze toch bakken met geld? Hebben ze bij de consumentenprinters echt die zooi eruit gegooid?

Weet nog dat HP drivers gemiddeld 300 MB groot waren en dat bijv. Brother, Epson, Oki, Lexmark, Xerox en Canon drivers gemiddeld 200 KB groot waren. Toen ik nog weleens particulieren met computers hielp, dan kostte een HP gemiddeld 50-75 euro meer om te installeren, terwijl HP's niet 50 euro goedkoper waren dan vergelijkbare andere merken. Plus dat de drivers buggy waren, waardoor er voor particulieren achteraf nog veel kosten bij kwamen.

[ Voor 7% gewijzigd door Trommelrem op 11-12-2013 13:21 ]

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:53

TheVMaster

Moderator WOS
Trommelrem schreef op woensdag 11 december 2013 @ 13:21:
[...]

Aan die software/bloatware verdienden ze toch bakken met geld? Hebben ze bij de consumentenprinters echt die zooi eruit gegooid?

Weet nog dat HP drivers gemiddeld 300 MB groot waren en dat bijv. Brother, Epson, Oki, Lexmark, Xerox en Canon drivers gemiddeld 200 KB groot waren. Toen ik nog weleens particulieren met computers hielp, dan kostte een HP gemiddeld 50-75 euro meer om te installeren, terwijl HP's niet 50 euro goedkoper waren dan vergelijkbare andere merken. Plus dat de drivers buggy waren, waardoor er voor particulieren achteraf nog veel kosten bij kwamen.
Moet zeggen dat ik gewoon een 'business' HP printer heb gekocht (Officejet 6500) en die werkt gewoon perfect draadloos. Met Windows 8 heb je die 'bloatware' niet eens meer nodig....wordt gewoon out of the box ondersteund qua printen en scannen....
Pagina: 1