Ik ben bezig met het samenstellen van een nieuwe HTPC. Mijn eisen:
Het systeem gaat geen andere taken doen buiten het afspelen van media, echt veel snelheid heb ik dus niet nodig en video wordt hardwarematig gedecodeerd door de geïntegreerde VGA kaart (toch?). Opslagruimte heb ik niet nodig in dit systeem. Ik vraag me af of dit systeem voldoet of dat er misschien componenten zijn die ik beter kan vervangen...?
Wat ik eigenlijk ook zou willen is de mogelijkheid om het systeem (bijna) volledig uit (en ook weer aan
) te zetten met een afstandsbediening. Ik neem aan dat dit mogelijk is met vrijwel alle IR ontvangers of moet het moederbord daarvoor speciale ondersteuning hebben?
- Zo stil mogelijk, liefst volledig passief gekoeld
- Geschikt voor XBMC (openelec)
- Zuinig
- Klein
Het systeem gaat geen andere taken doen buiten het afspelen van media, echt veel snelheid heb ik dus niet nodig en video wordt hardwarematig gedecodeerd door de geïntegreerde VGA kaart (toch?). Opslagruimte heb ik niet nodig in dit systeem. Ik vraag me af of dit systeem voldoet of dat er misschien componenten zijn die ik beter kan vervangen...?
Wat ik eigenlijk ook zou willen is de mogelijkheid om het systeem (bijna) volledig uit (en ook weer aan
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Celeron G1620 Boxed | € 34,81 | € 34,81 |
| 1 | Intel DH61AGL | € 56,46 | € 56,46 |
| 1 | Akasa Euler incl. 120W Power Adapter | € 93,10 | € 93,10 |
| 1 | Kingston KVR1333D3S9/4G | € 22,- | € 22,- |
| 1 | Kingston SSDNow 30GB SSDNow S200 30GB | € 35,87 | € 35,87 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 242,24 | |
...