Hoi Allemaal,
Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop omdat mijn huidige het lijkt te begeven na 5 jaar intensief gebruik. Ik gebruik mijn laptop voornamelijk voor surfen, office gebruik, films/series kijken en zo nu en dan een beetje gamen.
Mijn eisen voor de laptop zijn ( voor zover mogelijk met mijn budget):
- Full HD scherm
- Redelijke grafische kaart
- Redelijke processor
- Tenminste 6 GB ram
- Goed toetsenbord
Ik ben zelf tot de volgende drie keuzes gekomen:
Dell Inspiron 17R (die van 799)
Van zowel de Asus als de Acer heb ik veel postieve reviews gelezen. Bovendien heb ik ook op dit forum de Asus vaak aangeraden gezien. Toch neig ik sterk naar de Dell, vanwege de goede grafische kaart. Ik weet dat 16 Gb ram overkill is maar het kan toch geen kwaad om het te hebben.
Graag hoor ik van jullie welke van deze laptops ik zou moeten kiezen, en waarom. Ook als er nog een beter alternatief zou zijn hoor ik dat graag.
Met vriendelijke groet,
Floris
Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop omdat mijn huidige het lijkt te begeven na 5 jaar intensief gebruik. Ik gebruik mijn laptop voornamelijk voor surfen, office gebruik, films/series kijken en zo nu en dan een beetje gamen.
Mijn eisen voor de laptop zijn ( voor zover mogelijk met mijn budget):
- Full HD scherm
- Redelijke grafische kaart
- Redelijke processor
- Tenminste 6 GB ram
- Goed toetsenbord
Ik ben zelf tot de volgende drie keuzes gekomen:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Acer Aspire V5-573G-54208G50aii | € 799,- | € 799,- |
| 1 | Asus N56VB-S4061H | € 798,05 | € 798,05 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.597,05 | |
Dell Inspiron 17R (die van 799)
Van zowel de Asus als de Acer heb ik veel postieve reviews gelezen. Bovendien heb ik ook op dit forum de Asus vaak aangeraden gezien. Toch neig ik sterk naar de Dell, vanwege de goede grafische kaart. Ik weet dat 16 Gb ram overkill is maar het kan toch geen kwaad om het te hebben.
Graag hoor ik van jullie welke van deze laptops ik zou moeten kiezen, en waarom. Ook als er nog een beter alternatief zou zijn hoor ik dat graag.
Met vriendelijke groet,
Floris