Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop, 800 euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Allemaal,

Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop omdat mijn huidige het lijkt te begeven na 5 jaar intensief gebruik. Ik gebruik mijn laptop voornamelijk voor surfen, office gebruik, films/series kijken en zo nu en dan een beetje gamen.

Mijn eisen voor de laptop zijn ( voor zover mogelijk met mijn budget):
- Full HD scherm
- Redelijke grafische kaart
- Redelijke processor
- Tenminste 6 GB ram
- Goed toetsenbord

Ik ben zelf tot de volgende drie keuzes gekomen:

#ProductPrijsSubtotaal
1Acer Aspire V5-573G-54208G50aii€ 799,-€ 799,-
1Asus N56VB-S4061H€ 798,05€ 798,05
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.597,05

Dell Inspiron 17R (die van 799)

Van zowel de Asus als de Acer heb ik veel postieve reviews gelezen. Bovendien heb ik ook op dit forum de Asus vaak aangeraden gezien. Toch neig ik sterk naar de Dell, vanwege de goede grafische kaart. Ik weet dat 16 Gb ram overkill is maar het kan toch geen kwaad om het te hebben.

Graag hoor ik van jullie welke van deze laptops ik zou moeten kiezen, en waarom. Ook als er nog een beter alternatief zou zijn hoor ik dat graag.

Met vriendelijke groet,
Floris

Verwijderd

Ik heb sinds een week de nieuwe 17R (die van 799) en ben er erg tevreden over. Heb er zelf met dubbele vip korting 647 euro voor betaald en voor 115 euro een 250gb samsung evo ssd ingezet. De 1tb hdd gebruik ik nu als externe harde schijf.
De laptop werd geleverd met een scandinavisch toetsenbord maar na een telefoontje met dell had ik de volgende dag een heerlijk backlit us toetsenbord in huis! (in de online specs pdf staat namelijk dat er een backlit keyboard inzit, dit had ik aangegeven)
Verder over de laptop: mooi mat full hd scherm; erg stil (tijdens licht gebruik zoals internet zelfs compleet stil) en aardige game prestaties door de 8870m (3d mark 11 score van tegen de 3000).

Verwijderd

Topicstarter
Murdoc, bedankt voor je reactie. Voor 647 euro met al die kortinsbonnen is het natuurlijk al helemaal een zeer goede deal.