Wijziging User Review - Ferry H. doemaariets95

Pagina: 1
Acties:
  • 396 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry H.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-10-2022
Deze Tweaker heeft mij een negeatieve feedback gegeven omdat ik één dagje niet de kans heb gehad op hem te beantwoorden. Blijkbaar verwacht deze onervaren Tweaker niet dat men ook een vrije tijd hebt en niet continu achter Tweakers zit!

Ik vind dit erg jammer en wil graag dat de feedback bij mij wordt verwijderd. Ik heb zelf maar geen feedback neergezet bij hem om te voorkomen dat we in een grote discussie komen.

Alvast bedankt!

http://tweakers.net/aanbod/rating/180205/

[ Voor 4% gewijzigd door Ferry H. op 07-12-2013 12:56 ]

Reviews: MSI GeForce GTX 760 2GB Twin Frozr Gaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doemaariets95
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08-2024
Nadat ik het laatste bericht verstuurd had, was meneer Ferry H. nog twee keer online geweest zonder mijn bericht te beantwoorden. Hierdoor mijn slechte feedback over de communicatie.

[ Voor 22% gewijzigd door doemaariets95 op 07-12-2013 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry H.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-10-2022
doemaariets95 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 13:33:
Nadat ik het laatste bericht verstuurd had, was meneer Ferry H. nog twee keer online geweest zonder mijn bericht te beantwoorden. Hierdoor mijn slechte feedback over de communicatie.
Daar snap ik het even niet? Als ik online ben betekent het niet dat ik online ben om te antwoorden. Ik heb standaard tweakers.net als startpagina.

Wat is er verder mis om 1 á 2 dagen later te reageren ik heb een sociaal leven waarover jij blijkbaar niet beschikt...

Verder zal ik even letterlijk citeren waarom ik niet eerder kon reageren:

''Sorry voor mijn late reactie, heb het namelijk erg druk op school en werk.''

[ Voor 25% gewijzigd door Ferry H. op 07-12-2013 14:18 ]

Reviews: MSI GeForce GTX 760 2GB Twin Frozr Gaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En met dit pareltje van een persoonlijke aanval plus ongeduldige TR doen we het topic maar op slot.
Denied - met je laatste reactie heb je alsnog je feedback verdiend.

Dit topic is gesloten.