Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Submit vorige pagina icm Contact Form 7

Pagina: 1
Acties:

• Coen de Zeeuw
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-05-2024
Beste medetweakers,

Ik ben via Wordpress bezig om binnen een pagina waarop Arrangementen worden getoond, per arrangement een submitknop toe te voegen die vervolgens op de reserveringspagina in een [select] van Contact Form 7 automatisch het juiste voorgaande item moet selecteren. Echter kom ik er niet uit omdat ik Contact Form 7 via een shortcode in de pagina integreer.

Heeft iemand hier ervaring mee? :)

Alvast bedankt en een goed weekend toegewenst.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-11 00:29

Zerora

Ik Henk 'm!

Je kan toch via die Contact Form 7 ipv een meerdere submitknoppen gewoon een dropdownmenuutje maken waarin je de arrangemanten wegzet en dan 1 submitknop.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Coen de Zeeuw
Hey Zeror, nou de arrangementen staan in 3 blokken met elk een soort van "direct reserveren" knopje. Dus een dropdown is helaas niet gewenst.

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Dan zou ik meerdere Contact Forms aanmaken. Eentje voor elk arrangement. Zet dan de shortcodes van elk in een aparte kolom/blok/whatever. Om problemen te voorkomen, zou dan wel ervoor zorgen dat de benaming en ID voor de velden verschillend zijn per contactform. Dus een naamveld zou dan cf1naamveld, cf2naamveld en cf3naamveld ofzo worden.

[ Voor 42% gewijzigd door Zerora op 07-12-2013 11:26 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Coen de Zeeuw
Oké ga ik proberen, hoe pass ik de variabelen door naar de volgende pagina dan? Zodat contact form ze daar weer oppakt?

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Geen idee. Daar heb ik geen ervaring mee.

Ik vond dit wel:
- http://wordpress.org/plug...form-7-multi-step-module/

Misschien kan je daar iets mee. ;)

• Coen de Zeeuw
Dankje, toevallig kwam ik die plugin net tegen. Ga deze proberen ;)
Pagina: 1