Beste Tweakers,
Voor een vriend probeer ik een PC samen te stellen met een budget rond de 450 euro. Het liefst nog goedkoper als dit mogelijk is. We hebben eerst gekeken naar de Budget Gaming PC van 350 euro op de gamepc website. Ook hebben we aan de hand van de BBG en het doorlezen van een aantal topics de onderstaande componenten bij elkaar gezocht op de website van azerty.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, vooral LoL en mogelijk nieuwere RPG's die uitkomen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst rond de 400 euro, prijs kan omhoog naar 450 als dit veel meerwaarde biedt.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en me wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur zoals toetsenbord, muis en beeldscherm is al in bezit.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Onderstaande lijst hebben we samengesteld:
Dit voor een totaal bedrag van 470 euro bij Azerty. Bovenstaand systeem is gebaseerd op het systeem uit het BBG topic van November maar met een ander moederbord. Dit omdat het moederbord in dat lijstje maar bij 1 winkel te leveren is met onverwachte levertijd.
Er zijn geen merkvoorkeuren en ook geen bepaalde eisen.
Graag hoor ik wat jullie mening is over dit systeem en of we ook iets over het hoofd zien. Mocht iemand een ander moederbord weten wat geschikt en goedkoper is horen we het graag.
Voor een vriend probeer ik een PC samen te stellen met een budget rond de 450 euro. Het liefst nog goedkoper als dit mogelijk is. We hebben eerst gekeken naar de Budget Gaming PC van 350 euro op de gamepc website. Ook hebben we aan de hand van de BBG en het doorlezen van een aantal topics de onderstaande componenten bij elkaar gezocht op de website van azerty.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, vooral LoL en mogelijk nieuwere RPG's die uitkomen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst rond de 400 euro, prijs kan omhoog naar 450 als dit veel meerwaarde biedt.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en me wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur zoals toetsenbord, muis en beeldscherm is al in bezit.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Onderstaande lijst hebben we samengesteld:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Athlon II X4 750K Boxed | € 66,01 | € 66,01 |
| 1 | ASRock 990FX Extreme3 | € 86,30 | € 86,30 |
| 1 | MSI R7850-2GD5/OC | € 128,90 | € 128,90 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 52,01 | € 52,01 |
| 1 | Cooler Master N300 (Closed) | € 33,- | € 33,- |
| 1 | Kingston HyperX Blu KHX1600C9AD3B1K2/4G | € 43,36 | € 43,36 |
| 1 | Corsair Builder CX430 Bronze | € 34,99 | € 34,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 444,57 | |
Dit voor een totaal bedrag van 470 euro bij Azerty. Bovenstaand systeem is gebaseerd op het systeem uit het BBG topic van November maar met een ander moederbord. Dit omdat het moederbord in dat lijstje maar bij 1 winkel te leveren is met onverwachte levertijd.
Er zijn geen merkvoorkeuren en ook geen bepaalde eisen.
Graag hoor ik wat jullie mening is over dit systeem en of we ook iets over het hoofd zien. Mocht iemand een ander moederbord weten wat geschikt en goedkoper is horen we het graag.
[ Voor 49% gewijzigd door isimba op 07-12-2013 02:03 ]