[actie] Gratis domeinnaam/email/webpage bij mijndomein.nl

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blottle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08:58
Vanmiddag was ik opzoek naar een nieuwe domeinnaam om mijn nasje mee te kunnen bereiken en ik stuitte vervolgens op de actie van mijndomein.nl.

Omdat mijndomein 10 jaar bestaat geven ze een jaar hosting + nl domeinnaam weg. Het enige wat je moet doen is toestemming geven om een berichtje op facebook of Twitter te sturen.

Ik heb vanmiddag een pakket aangevraagd en was al na zo'n 2 uur online.

Nog een pluspunt van de actie: je zit nergens aan vast!

De actie is hier te bekijken en mee te doen: http://www.mijndomein.nl/10jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheUninvited
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:26
Net aangevraagd, zeer leuke actie overigens krijg je volgens mij alleen een email pakket dus geen volledige hosting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayvonrk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-05 22:19
blottle schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 00:16:
Vanmiddag was ik opzoek naar een nieuwe domeinnaam om mijn nasje mee te kunnen bereiken en ik stuitte vervolgens op de actie van mijndomein.nl.

Omdat mijndomein 10 jaar bestaat geven ze een jaar hosting + nl domeinnaam weg. Het enige wat je moet doen is toestemming geven om een berichtje op facebook of Twitter te sturen.

Ik heb vanmiddag een pakket aangevraagd en was al na zo'n 2 uur online.

Nog een pluspunt van de actie: je zit nergens aan vast!

De actie is hier te bekijken en mee te doen: http://www.mijndomein.nl/10jaar
Heb je een synology nas? Aangezien je daar een gratis ddns kan aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blottle
rayvonrk schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 08:57:
[...]

Heb je een synology nas? Aangezien je daar een gratis ddns kan aanmaken.
Ik heb inderdaad een synology. Maar wilde een eigen .nl domein haha 8)

TheUninvited schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 00:45:

Net aangevraagd, zeer leuke actie overigens krijg je volgens mij alleen een email pakket dus geen volledige hosting.
Zie het nu ook. Je krijgt er blijkbaar alleen een webpagina bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Hmm, leuke actie. Je data mijnen ze normaal ook al (Whois) dus zo'n ramp is dat niet toch?
Iemand enig idee hoelang de actie duurt?

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capacitor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:16
Kecin schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 15:15:
Hmm, leuke actie. Je data mijnen ze normaal ook al (Whois) dus zo'n ramp is dat niet toch?
Iemand enig idee hoelang de actie duurt?
Nee, kan ook niks vinden in de voorwaarden. Het domein is echter gratis tot 01-01-2015, daarna wordt het automatisch opgezegd als je niet hebt gereageerd op de vraag of je wil verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Echt geen addertjes onder het gras? Ik zie dat je een post moet sharen via je eigen favoriete social media (facebook, twitter etc..). Hoe zit het met support? En hoe is mijndomein.nl qua prijs/kwaliteit in verhouding met andere hosters?

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blottle
CapTVK schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 20:31:
Echt geen addertjes onder het gras? Ik zie dat je een post moet sharen via je eigen favoriete social media (facebook, twitter etc..). Hoe zit het met support? En hoe is mijndomein.nl qua prijs/kwaliteit in verhouding met andere hosters?
Ik heb geen adders onder het gras kunnen vinden. Inderdaad alleen een post op de social media, maar de connectie kan je natuurlijk ook gewoon verwijderen, zodat ze geen toegang meer hebben.

Ze sturen alleen 1 smsje met een activatiecode. Je hoeft hier niet op te antwoorden.

Ik ben een tevreden gebruiker. Voor beoordelingen kun je kijken op: http://www.webhosters.nl/webhosting-providers/mijndomein-nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-04 15:55
Je krijgt een email pakket en geen webhosting pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik heb de titel aangepast daar er geen gratis hosting bij zit, en om duidelijk te maken dat het een actie is :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1