Een goede avond,
Zo te lezen ben ik niet de enige die zijn oude Tweakers account af stoft voor wat koop advies.
Zo'n 4 jaar geleden heb ik het game systeem van de maand gekocht, echter gaat ie nu door naar mijn broer.
En nu wil ik volledig overstappen naar een goede Laptop, ik heb wat research gedaan maar ben er nog niet helemaal uit. Want mijn oog is gevallen op de Full-HD laptops en met name die van Acer.
Echter is het prijsverschil tussen de 15 inch en de 17 inch behoorlijk, wat de keus voor mij dus lastig maakt.
De laptop wil ik gebruiken voor mijn studie(nog 1 jaar) en als vervanger van mijn desktop dus zal veel gebruikt worden.(office + internet)
Echter ben ik "gestopt" met gamen op de pc, dus ik heb geen gamelaptop nodig.
Wel ben ik van plan om de laptop vaak aan te sluiten op mijn 37 inch tv.
En daar gaat mijn vraag dan ook over aangezien ik hier nog niet eerder ervaring mee heb gehad.
Kunnen onderstaande laptops gemakkelijk HD films weergeven op mijn grote TV?
Of kost dit erg veel moeite, met veel frame drops/vastlopers als gevolg...
En is de 17 inch vele malen beter dat ie de meerprijs waard is?
Of zal de 15 inch prima voldoen komende jaren?
Zo te lezen ben ik niet de enige die zijn oude Tweakers account af stoft voor wat koop advies.
Zo'n 4 jaar geleden heb ik het game systeem van de maand gekocht, echter gaat ie nu door naar mijn broer.
En nu wil ik volledig overstappen naar een goede Laptop, ik heb wat research gedaan maar ben er nog niet helemaal uit. Want mijn oog is gevallen op de Full-HD laptops en met name die van Acer.
Echter is het prijsverschil tussen de 15 inch en de 17 inch behoorlijk, wat de keus voor mij dus lastig maakt.
De laptop wil ik gebruiken voor mijn studie(nog 1 jaar) en als vervanger van mijn desktop dus zal veel gebruikt worden.(office + internet)
Echter ben ik "gestopt" met gamen op de pc, dus ik heb geen gamelaptop nodig.
Wel ben ik van plan om de laptop vaak aan te sluiten op mijn 37 inch tv.
En daar gaat mijn vraag dan ook over aangezien ik hier nog niet eerder ervaring mee heb gehad.
Kunnen onderstaande laptops gemakkelijk HD films weergeven op mijn grote TV?
Of kost dit erg veel moeite, met veel frame drops/vastlopers als gevolg...
En is de 17 inch vele malen beter dat ie de meerprijs waard is?
Of zal de 15 inch prima voldoen komende jaren?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Acer Aspire V3-571G-53236G50 | € 648,- | € 648,- |
| 1 | Acer Aspire V3-772G-54208G50Makk | € 751,95 | € 751,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.399,95 | |