Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BJR98
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-06 12:59
Mijn zus is haar code van haar samsung galaxy s vergeten, als ik via recovery modus factery reset doe, vraagt hij om een code (ik denk die code die mijn zus is vergeten) als ik die code een paar keer doe krijg ik een waarschuwing.
Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-iv0GmozB3NA/UqI2nG71twI/AAAAAAAABqg/Uq_67VY0pEQ/w738-h984-no/IMG_20131206_214158.jpg
er komt niet te staan "wachtwoord vergeten" en haar mobiel draait android 2,3,6. Er komt alleen wacht 30 sec te staan.
Wat moet ik doen
En wat gebeurt er als ik hem nog een keer verkeerd doe, want ik heb wel een backup gemaakt van de telefoon dus is niet erg als alleen de user data ervan af gaat. Natuurlijk is het wel erg als het os systeem eraf gaat

[ Voor 17% gewijzigd door BJR98 op 06-12-2013 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-06 22:47

TommieW

Numa numa.

Ik weet niet precies welke code het is, maar de data op het apparaat kan je waarschijnlijk wel vaarwel zeggen. Je kan (zoals je zelf hebt geprobeerd) een factory reset doen. Voor de zekerheid even het SD-kaartje er uit halen.

Als het dank niet werkt (maar dat lijkt mij vrij sterk, normaal kan je niet schrijven op de systeempartitie) kan je via ODIN de software opnieuw flashen die je kan downloaden via Sammobile.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:27
Hij vraagt om je PUK code. Die hoort bij je SIM kaart. Je telefoon vraagt hierom als je 3x achter elkaar de verkeerde PIN code invult. Om te voorkomen dat iemand die je telefoon vindt/jat oneindig kan blijven raden.

Hoe je daar aan komt verschilt. Bij mijn vorige provider kreeg ik een kaartje met de code toen ik de telefoon kocht (prepaid). Bij de huidige (hi abo) kan ik de PUK code opvragen via hun website.

Te vaak de verkeerde PUK code invoeren betekent dat je SIM kaart onbruikbaar wordt. Bij een abo ben je een paar tientjes kwijt voor een nieuwe. Bij een pre-paid ben je je beltegoed en telefoonnummer waarschijnlijk kwijt. En in beide gevallen is je contacten lijst en SMS geschiedenis verdwenen (als je die op de SIM kaart had staan)

[ Voor 49% gewijzigd door RocketKoen op 06-12-2013 21:57 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BJR98
De simkaart code weet ik wel het ging om de ontgrendelings code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BJR98
Dankje voor jullie hulp, heb gewoon android opnieuw geflasht en moest toen nog steeds een code invullen en heb toen gewoon expres fout gedaan en er was eigenlijk niks aan de hand