Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:28
Hallo tweakers,

Ik heb nu al best wel een hele tijd deze laptop. Alleen nu beginnen er best vaak problemen voor te doen. Nu begint me wifii (denk ik) een beetje raar te doen. Ik speel veel World of Tanks. Links boven staat dan je fps en je ping. Mijn fps is meestal op Low rond de 50/60 fps. Alleen mijn ping was vroeger altijd rond de 30/50 ms. Nu sinds een aantal dagen begint dat bij 80/100 ms. Vaak ook uitschieters naar de 200/300 ms. Soms ook 999+ ms. Met dit kan je het gewoon niet meer spelen, doordat je je tank dan jiet meer kan besturen. Hij gaat 10 sec later pas reageren en dan 30 sec lang een rondje draaien ofzo.

Her gaat om deze laptop:
#ProductPrijsSubtotaal
1Asus K72JK-TY001V€ 0,-€ 0,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 0,-

Heeft iemand hier een oplossing voor? Ik heb er al een virusscanner over laten gaan, waren 4 kwaataardige dingen gevonden. Deze gelijk verwijdert, maar hierna blijft het nog steeds gebeuren.

Gr pepijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Misschien is even de driver herinstalleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-06 20:56

TommieW

Numa numa.

Router al gereboot/gereset?

Gamen moet je IMHO sowieso niet doen via WiFi.

[ Voor 1% gewijzigd door TommieW op 06-12-2013 21:04 . Reden: Verkeerde interpunctie. ]

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
SmokingCrop schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 20:58:
Misschien is even de driver herinstalleren?
Ik heb pas geleden ook een driver check gedaan, en die zei dat bijna allemaal up-to-date waren, degene die niet up-to-date waren heb ik gelijk geupdated. Dus zou het dan nog steed kunnen? Ben 14, dus weet niet alles.

[ Voor 0% gewijzigd door SurfBoy op 07-12-2013 07:26 . Reden: Typ fouten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-06 14:42
(jarig!)
Ïs dit het enige systeem wat je hebt? Voor nu kan dit namelijk net zo goed een probleem met je internetverbinding zijn, als je nog een pc hebt zou je kunnen kijken of je daar het probleem ook mee hebt.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Rupie schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 11:19:
Ïs dit het enige systeem wat je hebt? Voor nu kan dit namelijk net zo goed een probleem met je internetverbinding zijn, als je nog een pc hebt zou je kunnen kijken of je daar het probleem ook mee hebt.
Nouja, me vader en me zus spelen eigenlijk niet echt games, me zus alleen van die internet games, en me vader heeft via een kabel zijn internet. Dus zou dat ook kunnen uitmaken? Een kabel. Me vader zou ook gaan kijken of er iets met de router was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-06 14:42
(jarig!)
Je zal toch echt op een of andere manier onderdelen uit moeten gaan sluiten. Nu kan het volgens mij nog liggen aan je internetverbinding, aan je router, aan je draadloze signaal, aan je laptop, of misschien wel omdat 1 van de andere systemen op dat moment ook wat aan het doen is op de internetverbinding. Ga dingen uitsluiten. Als geen van de andere systemen er last van heeft (bij dezelfde soort belasting) moet je het aan de kant van de laptop zoeken, als andere systemen er ook last van hebben moet je richting router / verbinding.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Rupie schreef op maandag 09 december 2013 @ 08:54:
Je zal toch echt op een of andere manier onderdelen uit moeten gaan sluiten. Nu kan het volgens mij nog liggen aan je internetverbinding, aan je router, aan je draadloze signaal, aan je laptop, of misschien wel omdat 1 van de andere systemen op dat moment ook wat aan het doen is op de internetverbinding. Ga dingen uitsluiten. Als geen van de andere systemen er last van heeft (bij dezelfde soort belasting) moet je het aan de kant van de laptop zoeken, als andere systemen er ook last van hebben moet je richting router / verbinding.
Oke, nou het is zo'n beetje altijd. Me vader zijn pc staat ook aan, maar die staat merendeels in idle. Dus ik denk dat het daar ook niet aan kan liggen. Mijn iPad ligt ook vaak voor me, met gewoon iets als facebook en twitter etc. open. Is dus denk ik ook niet echt een storingsbron. Misschien komt het doordat de laptop al iets van 5/6 jaar oud is. Ook las ik weleens dat muren en koelkasten of magnetrons je ping kunnen verstoren, ik zit nou eigenlijk recht boven de router. Het hoeft dus alleen maar door het plafond heen. Is dus denk ik ook niet echt een grote storing, misschien een klein beetje, koelkast en magnetron etc. staan aand e andere kant van het huis. Pas geleden heb ik wel een driver update gedaan, dat waren een paar dingen voor de processor volgens mij.
Pagina: 1