Toon posts:

Alpha memory heatsinks nut op GF2 PRO ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
YooW =) Ik heb afgelopen zondag een mooie Gainward GeForce 2 PRO besteld =) die standaard op 200/400 loopt. Nu zag ik bij www.ocshop.nl van die leuke Alpha memory heatsinks liggen.

De heatsinks staan op de site van ocshop onder: Heatsinks --> Chipset (De directe link word geweigerd van buitenaf)

Nu vroeg ik me af of: Alpha memory heatsinks with Arctic Silver Thermal Adhesive dezelfde heatsinks bevat als de heatsinks die eronder op het plaatje staan voor 6 gulden.

En dan ben ik natuurlijk ook benieuwd of iemand ze al heeft gekocht, gezien, getest enz... Iemand al suc6 mee gehad ? of weet iemand een revieuw te staan ?

Alvast heel hartelijk bedankt =)

GreetzZ MaSsiE

edit:
Nog een vraagje, als iemand ze heeft, zou je dan de afmetingen kunnen posten ? En misschien ook een fotootje erbij ? want ik ben erg benieuwd naar wat voor heatsinks het zijn... nogmaals bedankt.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:53
Yep zijn bij mijn weten wel goeie sinks.
Zijn precies even groot als je geheugen chippies op je videokaart.

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
zorg wel voor een goede airflow bij de heatsinks anders heb je er nog een ruk aan...

Verwijderd

opzich hebben memory heatsinks geen nut..
ze begeven het eerder door te hoge FBS dan door warmte

Verwijderd

Topicstarter
Ik clock nie met mijn fbs =) en ik heb laatst gelezen dat de memory chipjes heel erg heet kunnen worden, tot zo'n 60 a 70 graden. Het lijkt me dat als ik die ga koelen ze een stuk stabieler lopen op hogere snelheden.

wel jammer dat ik die dingen niet los kan kopen, zonder dat Arctic Silver Thermal Adhesive.

Weet iemand misschien een winkel waar je deze of dit soort heatsinks los kan kopen ? of per 4 ? in ieder geval zonder Arctic Silver Thermal Adhesive ? =)

Verwijderd

Topicstarter
Niemand een idee waar ik die heatsinks los kan kopen ? =\

• Martijnos
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-03-2025
Zou ik ook wel willen weten. Ik wil ze gaan gebruiken voor m'n MSI Pro 64mb. Geheugen gaat nu tot zo'n 445 zonder artifacts, maar kan volgens mij nog veel hoger.
Ik heb al Artic silver dus ik heb dat andere spul niet nodig. Gewoon artic silver ertussen en wat secondenlijm.

Dus wie weet waar je deze los kan kopen?

"Choose life"

• Martijnos
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-03-2025
Massie

Ik heb ze gevonden: http://www.icomputers.nu/browse.asp?cat=20&path=4,20

Wel fl 5,- per stuk. Er is ook een aanbieding in combinatie met het artic silver adhesive.

"Choose life"

Verwijderd

Topicstarter
Ah nice =))

thx =D
Pagina: 1