Kolommen in finder staan steeds buiten beeld

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb een triviaal maar zeer irritant probleem sinds Mavericks.

De kolommen (Date Modified, Size en Kind) in finder staan steeds vaker buiten beeld, zo is alleen Name zichtbaar.

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img600/9118/2kkq.png

Terwijl ik ze graag gewoon binnen beeld wil hebben. Zo:

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img62/382/3h7o.png

Iemand een idee hoe dit een blijvende instelling is/wordt? Ik resize wel eens en reset de Finder settings (met Onyx) maar elke keer gaat het weer "mis".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:37
Aangezien je ook al Onyx gebruik is het wel een gek probleem. Daarmee zou je de default settings moeten kunnen resetten voor al je mappen. Heb je het overigens voor al je folders of alleen deze?

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online
Hoedje schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 19:17:
Aangezien je ook al Onyx gebruik is het wel een gek probleem. Daarmee zou je de default settings moeten kunnen resetten voor al je mappen. Heb je het overigens voor al je folders of alleen deze?
Nu ga ik het testen en gaat het goed |:(

Hoewel een aantal mappen (ik klik de hele sidebar af nu) staan wel fout. Ik krijg nu weer zo'n Windows gevoel: voor elke map sla ik de instellingen op. Dat hoeft van mij echt niet. Mijn hele Finder moet gewoon het zelfde zijn! ;)
Kan je dat uitzetten? Dat ie voor elke view/map/wat-dan-ook die dingen op slaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonnetje83
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Ik heb dit ook, maar zo te zien met name als ik shares in de Finder open. Bij lokale bestanden staat het wel netjes in beeld. Erg irritant aangezien ik veel met shares werk.

Hoop dat ze dat snel fixen met 9.1.... Settings zijn het denk ik niet aangezien ik het telkens opnieuw heb.
Anyone else een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online
Ah, ik maak ook veel gebruik van shares: mijn hele nas met al zijn volumes! Dat is het dus!? Klinkt vrij logisch, want op lokale mappen valt het inderdaad mee.