• Cihad
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03-02 11:54
Wat houd de E-XX achter een moederbord in? Achter de Asus B85M-E staat er niks achter de E.
Maar als ik naar de B85M-E van MSI kijk zie ik E-33, 43, 43 DASH, 45 en ook G43 en zelfs met P.

• Swordlord
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07-02 10:22

Swordlord

Act first, think never

Type aanduidingen... omdat de features verschillen... niet meer niet minder...

• Cihad
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03-02 11:54
Swordlord schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:09:
Type aanduidingen... omdat de features verschillen... niet meer niet minder...
Nee ik kon me zo zeer niet bedenken dat het om types ging, je zou het maar niet menen..

Kan je ook duidelijker zijn met om wat voor features het bijvoorbeeld gaat? Zo weet ik wel dat Z87 ofzo voor overclock is bv.

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-09-2025

millman

6708Mhz @ -185c

Dat is voor jou moederbord niet relevant, maar MSI doet dit bij al hun series.

Bijvoorbeeld de z77-gd45 heeft minder satapoorten of minder usb 3.0 pporten dan een z77gd-65. Dit hangt per model en per serie anders in elkaar. Elk merk heeft zo zijn eigen systeem (en eigen features per bord)

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

• Swordlord
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07-02 10:22

Swordlord

Act first, think never

Niet om lullig te zijn, maar nee, daar kan ik je niet mee helpen zomaar. Het verschilt iedere keer, dan zou ik ze dus moeten gaan opzoeken op de fabrikant site...

Dat is iets wat jij zelf ook kan doen ;). Ik verwacht ook dat je zoiets als specificaties zoeken en vergelijken zelf kan oplossen.

Heb je uiteindelijk bepaalde moederborden gevonden, maar twijfelt over welke je wilt nemen, of heb je specifiek gerichte vragen voordat je op aankoop overgaat.
Dan ga je naar dit forum gedeelte: Componenten Aankoopadvies,
Daar lees je dit topic eerst CAA beleid en maakt daarna een mooi nieuw topic aan daar volgens de richtlijnen van het CAA beleid.

[ Voor 18% gewijzigd door Swordlord op 06-12-2013 14:55 ]

• NasT89
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-09-2025
Dit soort dingen zijn echt vreselijk om tegen te komen in een verse topic. Wij willen alleen problemen!! Om advies te geven en oplossingen te bieden voor medetweakers! geen google spelen..
Pagina: 1